کارگردان فیلم «فرشته مزاحم» در نشست خبری مطرح کرد:

ظرفیت و پتانسیل های هنری بسیار ارزشمندی در رفسنجان وجود دارد

  • شناسه خبر: 198261
ظرفیت و پتانسیل های هنری بسیار ارزشمندی در رفسنجان وجود دارد

کارگردان فیلم فرشته مزاحم گفت: دوست دارم دوباره به رفسنجان بیایم و در رفسنجان فعالیت کنم؛ چراکه مردم این شهرستان، مردمانی خونگرم هستند و ظرفیت و پتانسیل های هنری بسیار ارزشمندی در این شهر وجود دارد.

خانه » اجتماعی » ظرفیت و پتانسیل های هنری بسیار ارزشمندی در رفسنجان وجود دارد

به گزارش خانه خشتی، محمد کریمی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از حضورش در رفسنجان، اظهار کرد: «فرشته مزاحم» کار ۹۰ دقیقه‌ای و با حال و هوای اجتماعی و خانوادگی‌ست که طی مدت ۲۴ جلسه فیلمبرداری در رفسنجان تولید شد.

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «فرشته مزاحم» با اظهار امیدواری از اینکه با تولید این فیلم راه برای دیگر فیلمسازان برای فعالیت در شهرستان ها هموار شود، گفت: «فرشته مزاحم» یک سالی بود که مجوز گرفته بود و قرار بود این کار را در پایتخت کلید بزنیم.

وی افزود: با سفری که به استان کرمان داشتیم و در دیدار رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان ضمن ارائه طرح‌های مختلف، یک طرح در مورد ورزش پهلوانی وزورخانه‌ای  ارائه دادیم و به رفسنجان هم سری زدیم ضمن گفتگو با اهالی زورخانه این شهرستان درباره فیلم «زنگ پهلوانی» گفتگو شد.

وی  با تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و باشگاه مس بابت همکاری در ساخت این فیلم، تصریح کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر احیای ورزش‌های پلهوانی و زورخانه‌ای، از اسفند سال گذشته تولید این برنامه آغاز شد.

محمد کریمی بیان کرد: در سفر به رفسنجان تصمیم گرفتیم قبل از زنگ پهلوانی، فیلم فرشته مزاحم را کلید بزنیم و در این برنامه اداره ارشاد و شهرداری، هتل هیلان، کاشی فخار و دانشگاه آزاد به ما کمک کردند.

وی تصریح کرد: ساخت فیلم داستانی «فردای اربعین»  با موضوع اربعین حسینی از جمله دیگر پروژه هایی است که در کرمان استارت آن زده می شود.

کارگردان فیلم فرشته مزاحم خاطرنشان کرد: دوست دارم دوباره به رفسنجان بیایم و در رفسنجان فعالیت کنم؛ چراکه مردم این شهرستان مردمانی خونگرم هستند و ظرفیت و پتانسیل های هنری بسیار ارزشمندی در این شهر وجود دارد.

کریمی عنوان کرد: بازیگران فیلم فرشته مزاحم؛ سعید کریمی،مونا غمخوار، فریبا ترکاشوند، فرهاد بشارتی اسدالله یکتا ، آتش تقی پور، جواد انصافی، عباس نایی، حمید کریمی، مهدیار آزادفر ، محمدرضا قربانی ، عرفان عزیزی، مسعود مرادی، امیرعلی احمدی، شایان حبیبی، فاطمه عرب، عباس بابایی و عباس محبوب و  رحیم‌پور طراح گریم، شاهین مقدم دستیار و برنامه‌ریز همچنین خانم بازمانده طراح لباس و آقای رنجبر جانشین تولید این فیلم هستند.

کریمی استفاده از ظرفیت و پتانسیل های شهرستان رفسنجان را دلیل ساخت فیلم فرشته مزاحم در این شهرستان دانست و گفت: برای معرفی شهر به این شهرستان سفر کردیم. کار را در این شهر کلید زدیم و در تیتراژ ابتدایی نمای عمومی و اماکن شهر را معرفی کردیم. سعی کردیم لوکیشن هایی در فیلم استفاده شود که شهر را معرفی نماید.

شایان ذکر است، فرشته مزاحم در ۴ تیرماه در رفسنجان کلید خورد و در روز عید غدیر خم فیلمبرداری آن به اتمام رسید و قرار است این فیلم پس از ماه های محرم و صفر از صدا و سیما پخش شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان فرشته مزاحم محمد کریمی نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان