نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس؛

وزارت نیرو هرچه زودتر نسبت به خرید آب خلیج فارس برای رفسنجان اقدام کند

  • شناسه خبر: 197173
وزارت نیرو هرچه زودتر نسبت به خرید آب خلیج فارس برای رفسنجان اقدام کند

نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: با توجه به تنش جدی آب در رفسنجان و انار و تخصیص آب خلیج فارس به این دو شهرستان، ضرورت دارد وزارت نیرو هرچه سریع‌تر نسبت به خرید این آب اقدام و دو شهرستان را از تنش آبی نجات دهد.

خانه » اجتماعی » وزارت نیرو هرچه زودتر نسبت به خرید آب خلیج فارس برای رفسنجان اقدام کند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی در جلسه مجمع نمایندگان استان با حضور جمعی از مدیران آب و برق استان با بیان اینکه شهرستان‌های رفسنجان و انار تنش آبی جدی دارند و در استان کرمان بدترین وضعیت را رفسنجان و زرند و بعد از آن شهربابک از نظر آب دارند، اظهار کرد: درخواست داریم با توجه به اینکه تخصیص آب خلیج فارس به رفسنجان و انار صورت گرفته است، خرید آب خلیج فارس هرچه زودتر توسط وزارت نیرو انجام شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به وضعیت چاه موتورها و بحران آب در بخش کشاورزی تصریح کرد: بعضی از این چاه‌ها عمرشان تا دو سال دیگر به پایان می‌رسد و نسل آینده به‌شدت با بحران بی‌آبی مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی و باغات پسته در معرض خطر جدی قرار دارند، بنابراین باید به سمت دانش‌بنیان شدن کشاورزی برویم و شیوه‌های نوین آبیاری جایگزین روش سنتی شود تا حداکثر بهره‌وری در منابع آبی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • taaha

    باش . منتظر حرف تو بودند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان