معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد؛

تزریق ۳۱ هزار دوز واکسن کرونا در رفسنجان و انار انجام شد

  • شناسه خبر: 186862
تزریق ۳۱ هزار دوز واکسن کرونا در رفسنجان و انار انجام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از تزریق بیش از ۳۱ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان های رفسنجان و انار خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » تزریق ۳۱ هزار دوز واکسن کرونا در رفسنجان و انار انجام شد

به گزارش خانه خشتی؛ دکتر احمد جمالی زاده در رابطه با واکسیناسیون اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا برای افراد سالمند در حال انجام است و در حال حاضر افراد بالای ۶۵ سال در محل مصلی رفسنجان واکسینه می شوند.

وی افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون تا کنون بیش از ۳۱ هزار دوز واکسن کرونا در رفسنجان و انار در نوبت های اوّل و دوّم تزریق شده است.

جمالی زاده ادامه داد: واکسیناسیون در مناطق نوق، کشکوئیه، سرچشمه، داوران، کبوترخان و خنامان توسط عوامل بهداشتی در همان مناطق و با اطلاع قبلی انجام می شود و نیازی به مراجعه به مصلی نمیباشد.

وی بیان کرد: فقط اهالی شهر رفسنجان و حومه بایستی پس از نوبت دهی به مصلی مراجعه کنند.
جمالی زاده گفت: کلیه افراد بالای ۶۵ سال که تا کنون موفق به تزریق واکسن نشده اند می توانند به محل مصلی رفسنجان مراجعه کرده و واکسن خود را تزریق کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان توصیه کرد: کسانی که متقاضی تزریق واکسن هستند ،از طریق سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و بر اساس نوبتی که بصورت پیامک ویا تلفنی از طریق مرکز بهداشت محل زندگی خود به آن‌ ها داده می شود برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی از مردم خواست بدون نوبت، به هیچ عنوان به ایستگاه واکسیناسیون( مصلی) مراجعه نکنند و در حال حاضر وضعیت موجودی واکسن ما خوب است. و جای هیچگونه نگرانی نیست.

دکتر جمالی زاده اظهار امیدواری کرد: در دو هفته آینده بتوانیم کلیه افراد بالای ۶۰ سال را واکسن بزنیم و این افراد نگران نباشند.

این مسئول تصریح کرد: کلیه افراد بالای۶۰ سال از امروز می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و نوبت جهت واکسیناسیون دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین افراد بالای ۶۰ سال که برای روز پنجشنبه گذشته ۲۴ تیرماه نوبت داشتند، می توانند در اولین فرصت به مصلی مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند.

وی گفت: در روزهای آتی محموله های جدید واکسن هم به دست مان‌ می رسد تا به گروه های هدف تزریق شود و کمبودی در این خصوص نخواهیم داشت‌.

واکسن کوبرکت (ایرانی) به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تحویل داده شده

جمالی زاده خاطرنشان کرد: واکسن کوبرکت (ایرانی) هم تحویل ما شده و از شنبه ۲۶ تیر ماه کسانیکه مایل به تزریق این واکسن باشند به آنها تزریق خواهد شد.

وی به نکته دیگر در مورد واکسن آسترازنیکا هم اشاره و بیان کرد: سالمندانی که نوبت اوّل واکسن آسترازنیکا تزریق کرده اند فعلا به مصلی مراجعه نکنند و در روزهای آتی از طریق مرکز بهداشت به آن ها اطلاع و نوبت دهی خواهد شد تا جهت تزریق نوبت دوم مراجعه کنند.

دکتر جمالی زاده افزود: از همشهریان تقاضا می شود بر اساس ساعتی که نوبت دهی شده اند مراجعه کنند تا از ازدحام در محل ایستگاه ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
احمد جمالی زاده دانشگاه علوم پزشکی دز رفسنجان واکسن کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان