امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

امروز همه مردم با حضور خود در انتخابات میدان داری کنند

  • شناسه خبر: 185686
امروز همه مردم با حضور خود در انتخابات میدان داری کنند

 امام جمعه رفسنجان گفت: همه ما از سردار سلیمانی به عنوان مرد میدان به افتخار یاد می کنیم. امروز همه مردم باید میدان داری کنند و در صحنه نظام حاضر شوند.

خانه » آخرین اخبار » امروز همه مردم با حضور خود در انتخابات میدان داری کنند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز ضمن حضور در مسجد جامع و انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روزی سرنوست ساز و تعیین کننده است و یکی از افتخارات ایران این است به مردم فرصت مشارکت در تعیین سرنوشت شان داده می شود.

امام جمعه رفسنجان افزود: در رفسنجان برای دو موضوع مهم و در تهران برای چهار موضوع مهم از مردم نظرخواهی می شود این نشان از این است که جمهوریت به عنوان یکی از ارکان اصلی جمهوری اسلامی در ایران با جدیت وجود دارد و این فرصت و امکان به مردم داده می شود که در سرنوشت خودشان میدان داری کنند.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند با رای آنها سرنوشت آنها یا بسیاری از مقدرات آنها در چهار سال آینده رقم می خورد و از مردم انتظار می رود در روز تعیین سرنوشت که روز جشن عمومی است به میدان آمده و هم دیگران را امر به آمدن به میدان نمایند.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: همه ما از سردار سلیمانی به عنوان مرد میدان به افتخار یاد می کنیم امروزهمه مردم باید میدان داری کنند و در صحنه نظام حاضر شوند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به کسانی که به هر دلیل در انتخابات شرکت نمی کنند، گفت: در انتخابات شرکت نکردن هم یک نوع رای دادن به دشمن است، رای به منافقین و رای به همراهی با ضد انقلاب ها. امروز روز آزمون  ملت بزرگ ایران است که با حضور یا با عدم حضور خود بودن خود را در صف خاص تعیین می کنند.

وی ادامه داد: آنها که به صحنه آمدند همراهان نظام و انقلاب و مردان و زنان عرصه انتخابات هستند و آنهایی که حضور پیدا نکردند همگامان با دشمن و پیاده نظامانی هستند که با جبهه استکبار همراهی کردند.

عسکری خاطرنشان کرد: هم عقل و هم شرع حکم می کند که انسان برای تعیین سرنوشت خود اقدام کند و به میدان بیایید.

 

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
28 خردادماه امام جمعه خجت الاسلام اصغر عسکری روز انتخابات مسجد جامع
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان