نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

استقلال بانک مرکزی ساختار اقتصادی کشور را به هم می ریزد

  • شناسه خبر: 185319
استقلال بانک مرکزی ساختار اقتصادی کشور را به هم می ریزد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بانک مرکزی هدف مطامع دشمن قرار گیرد و کشورمان به سرنوشت کشورهای سوریه، لبنان و عراق دچار می شود که از طریق بانک مرکزی‌ ساختار اقتصادی شان به هم ریخته است.

خانه » اقتصادی » استقلال بانک مرکزی ساختار اقتصادی کشور را به هم می ریزد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در دیدار با دکتر ایروانی مشاور اقتصادی رهبر معظم انقلاب در دفتر مقام معظم رهبری در خصوص طرح استقلال بانک مرکزی با اشاره به گزارشی از مجلس و جوی که در خصوص کلیات و فوریت این طرح در مجلس ایجاد شد، اظهار داشت: در این طرح نمایندگان غافلگیر شدند، چرا که طرح به اسم کاهش نقدینگی و بانکداری بدون ربا مطرح شد اما متأسفانه آنچه که در تابلو اعلام شد اسمی از کاهش نقدینگی و بانکداری بدون ربا در این طرح نیامده بود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا بین انتقال این دولت با دولت بعد باید این طرح انجام شود، یکی از اشتباهات مهم است در حالی که ۴۳ سال این ابزار قدرت در دست دولت ها بوده الان که روزهای پایانی دولت فعلی است این ابزار از دست حاکمیت و دولت خارج می شود.
در پایان دکتر ایراونی مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری هم در خصوص این طرح ابراز نگرانی کردند و گفتند: هیچ کشوری چنین ریسکی انجام نمی هد و ابزار قدرت را از دست دولت خارج نمی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بانک مرکزی ساختار اقتصادی نماینده رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان