در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت؛

رونمایی از نخستین مجوز نشریه داخلی شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 185098
رونمایی از نخستین مجوز نشریه داخلی شهرداری رفسنجان

مدیر اداره ارتباطات و روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهررفسنجان از چاپ و توزیع نخستین نشریه داخلی شهرداری رفسنجان با عنوان “خبرنامه شهرداری رفسنجان” به مناسبت روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی خبرداد.

خانه » اجتماعی » رونمایی از نخستین مجوز نشریه داخلی شهرداری رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، ساجده دهقانی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: نخستین نشریه داخلی شهرداری رفسنجان به صورت فصلنامه در راستای فعالیت های روز افزون و قابل توجه شهروندان و مدیران شهری منتشر وتوزیع می شود .

وی افزود: تنویر افکار عمومی‌ و آگاهی‌ بخشی به‌ شهروندان در خصوص‌ عملکرد مدیریت شهری از اهم دلایل انتشار این نشریه بوده و در اولین شماره با تمرکز بر فعالیت های عمرانی ،خدماتی و فرهنگی تهیه و منتشر خواهد شد.

مدیراداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان بیان کرد: چاپ نشریات درون سازمانی را می‌توان نقطه مهم ارتباط و تعامل کارکنان و مدیران با مردم و مسئولین و نهادهای ذیربط دانست، به عبارتی دیگر این نشریات تاثیرگذارترین نقش را در فعالیت‌های درون سازمانی بر عهده دارند

وی در پایان اظهار امیدواری کردو گفت: با انتشار نشریه فوق گوشه ای از فعالیتهای مدیریت شهری و شورای اسلامی شهررفسنجان به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان روز جهانی ارتباطات رونمایی شهرداری نشریه داخلی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان