فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

روزانه ۲۴ تن مرغ تا پایان سال در رفسنجان توزیع می شود

  • شناسه خبر: 183917
روزانه ۲۴ تن مرغ تا پایان سال در رفسنجان توزیع می شود

فرماندار رفسنجان گفت: به مردم رفسنجان اطمینان می دهم تا پایان سال حداقل روزانه ۲۴ تن مرغ در شهرستان توزیع شود.

خانه » آخرین اخبار » روزانه ۲۴ تن مرغ تا پایان سال در رفسنجان توزیع می شود

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با استقرار نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی همه اداره امور کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم با آراء مردم انجام می شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه در ۲۸ خرداد ماه سال آینده دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رفسنجان برگزار می شود، افزود: از همه کسانی که فکر می کنند که می توانند در عرصه داوطلبی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا حضور پیدا کنند با اقدام و ثبت نام به موقع آمادگی خود را برای اداره صحنه روستا و شهر اعلام کنند.

فصیحی هرندی با تاکید بر اینکه انتخابات شورای شهر در ۶ شهر، رفسنجان، کشکوییه، جوادیه فلاح، بهرمان، صفاییه و سرچشمه برگزار می شود، گفت: کسانی که می خواهند در انتخابات داوطلب باشند باید گواهی عدم سوء پیشنیه را داشته باشند و تا ۲۱ فروردین باید نسبت به اخذ گواهی اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی، دستکتاپ کامپیوتر و مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا مراجعه مستقیم به بخشداریها و فرمانداریها است که در سه مورد اول یک کد رهگیری برای آنان ارسال می شود که برای تکمیل فرایند ثبت نام به فرمانداریها یا بخشداریها مراجعه می کنند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به بیماری کرونا و برای جلوگیری از اردجام و سهولت کار در ثبت نام شورای اسلامی شهر متذکر شد: داوطلبان از طریق اپلیکیشن موبایلی، دستکتاپ کامپیوتر و مراجعه به دفاتر پیشخوان برای انتخابات شورای اسلامی شهر اقدام نمایند.

فصیحی هرندی عنوان کرد: ۱۵۸ روستا در شهرستان رفسنجان دارای شورای اسلامی هستند که در بخش مرکزی ۱۰۰ روستا، در کشکوئیه ۲۴ روستا، در نوق ۹ روستا و در صفائیه ۲۵ روستا است. تعداد اعضای شورای شهر رفسنجان ۷ نفر و مابقی شهرها ۵ نفر و در روستاها متناسب با جمعیت، از سه تا پنج نفر هستند.

وی اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه و در شوراهای روستاها از ۱۶  تا ۲۲ فروردین انجام می‌شود.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  کمبود مرغ در رفسنجان، گفت: رفسنجان، ۵۰ درصد مرغ استان را تأمین می کند و سرانه مصرف مرغ در استان ۶۲ گرم است.

وی بیان کرد: سهمیه رفسنجان برای اتباع را ۴۰ هزار نفر در نظر گرفته بودند در صورتی که جمعیت اتباع بیش از ۷۰ هزار نفر است.

فصیحی هرندی با  اشاره به اینکه بر طبق کارگروه استان در این چند هفته به علت کمبود مرغ در استان، تأمین سهمیه مرغ ۲۲ شهر به رفسنجان واگذار شده است، افزود: در این هفته ها، اداره صنعت و معدن شهرستان باید مصوبه کارگروه استان را اجراء می کرد.

وی تاکید کرد: به مردم رفسنجان اطمینان می دهم تا پایان سال حداقل روزانه ۲۴ تن مرغ در شهرستان توزیع شود و کمبود نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان فرماندار رفسنجان مرغ نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان