نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان شهرستان انار تکمیل و افتتاح می شود

  • شناسه خبر: 180166
بیمارستان شهرستان انار تکمیل و افتتاح می شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قول مساعد معاون سازمان برنامه و بودجه، سال ۱۴۰۰ بیمارستان انار را افتتاح خواهیم کرد.

خانه » رفسنجان » بیمارستان شهرستان انار تکمیل و افتتاح می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی گفت: طی جلسه مشترکی که روز دوشنبه با پوراصغری معاون نوبخت در سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر مظفری معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تهران برگزار شد مباحث مربوط به بهداشت و درمان شهرستان های رفسنجان و انار مطرح و بر تکمیل بیمارستان انار با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی آن، تأکید شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار با ابراز تأسف از این که بودجه بیمارستان انار امسال صفر شده بود خاطر نشان کرد : این پروژه با حدود ۲۰ میلیارد تومان اختصاص بودجه در اولویت قرار گرفت که امیدواریم سال ۱۴۰۰ بیمارستان انار را افتتاح کنیم.


حجت الاسلام جلالی افزود: در این دیدار نسبت به توسعه بیمارستان رفسنجان و تجهیزات آن هم مسائل مهمی مطرح و مقرر شد این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: نسبت به اختصاص بودجه برای جبران تخت های بیمارستان مطالبه گری کردیم و خواستار تخصیص بودجه برای به بیمارستان جدیدالتأسیس و توسعه و تجهیزات بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) شدیم که امیدواریم این مسائل مهم محقق شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیمارستان انار رفسنجان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان