مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداری رفسنجان مطرح کرد :

افزایش سرمایه مرغداری شهرآبادی رفسنجان به سه میلیارد و ۵۰۰ تومان

  • شناسه خبر: 138472
افزایش سرمایه مرغداری شهرآبادی رفسنجان به سه میلیارد و ۵۰۰ تومان

مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران رفسنجان گفت :سرمایه این مرغداری از ۲۵ میلیون به سه میلیارد و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است با کارکردی که از این مرغداری به وجود امده است توانستیم این مرغداری را ارتقا دادیم .

خانه » اقتصادی » افزایش سرمایه مرغداری شهرآبادی رفسنجان به سه میلیارد و ۵۰۰ تومان

به گزارش خانه خشتی ؛ شهرابادی مدیرعامل کشتارگاه تعاونی مرغداران شهرستان در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کشتارگاه تعاونی مرغداران رفسنجان اظهار داشت :شرکت تعاونی از سال ۹۲ استارت خورده است ، انباری به ظرفیت ۲ هزار تن ،در سال ۲۵ هزار تن (دان ، ذرت و سویا ) برای تعاونی خریده می شود و به مرغداری تحویل داده می شود .
وی بیان داشت :مرغداری در قسمت خرید دان ،جوجه و کشتار هیج دخالتی ندارد ،جوجه و دان نسبت به بقیه جاها ارزان تر است و کشتارگاه ما ابتدا به صورت سنتی بوده و بعد به صورت صنعتی شد که تقریبا در هر ساعت دو هزار قطعه کشتار داریم .
شهرابادی تصریح کرد :تونل های انجماد در حد سی تن راه اندازی شد ،دو سردخانه به ظرفیت دویست تن که برای ذخیره جوجه وجود دارد ،دیگ پخت به منظور پخت تمام ضایعات مرغ ایجاد شد .
وی افزود :جوجه ریزی بر اساس مصرف شهر صورت می گیرد ،در استان تنها تعاونی که با پشتیبانی کار می کند ما هستیم کارخانه دان سازی ،کشتارگاه و دفتر مرکزی ما کامل و در مرکز شهر است .
مدیرعامل شرکت تعاونی با بیان اینکه سرمایه این مرغداری از ۲۵ میلیون به سه میلیارد و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است گفت :با کارکردی که از این مرغداری به وجود امده است توانستیم این مرغداری را ارتقا دادیم ذحیره تولید این مرغداری از خودمرغداری است و از ان شخص خاصی نیست .
وی ادامه داد :به همت فرمانداری و جهادکشاورزی زمینی در کمربندی شهر به ما واگذار شده تنها مشکل ما محیط زیست است که با ما موافقت نمی کند و محیط زیست می گوید باید در شهرکهای صنعتی بروید اگر در این زمینه همکاری کنید مشکل ما حل خواهد شد .
شهرابادی خاطرنشان کرد :هفت واحد تخم گذار در رفسنجان داریم که روزانه ۶ تن تخم مرغ تولید می کنند ،قیمت تخم مرغ ما از قیمت ۱۲ هزار تومان رد نکرد با وجود افزایش قیمت تخم مرغ قیمت ما همچنان مانند سابق بود کلیه خدمات از روز اول تا کشتار به مرغدار ارائه می شود .
وی تاکید داشت :سهام ۵۰۰ تومانی مرغدار به ۲۴ هزار ۵۰۰ رسیده است هر ساله براساس ۵۰۰ تومان سرمایه سه هزار تومان سود به انها تعلق می گیرد کلیه لوازمات و امکانات به مرغدار داده می شود فقط مرغدار سفارش مرغ می گیرد .
مدیرعامل شرکت تعاونی با اشاره به اینکه مشکل مرغدار فقط در پرورش است گفت :همه با ما همکاری لازم را دارند ،اینجا هیچوقت کمبود مرغ نداشتیم ،فقط مشکل ما در خصوص تمدید پروانه است که زمانش کوتاه است و وضعیت دارو از ۵۰ تا ۶۰ درصد تخفیف می دهند اینجا سوء استفاده هایی می شود اگر همکاری نمایید که مشکل این مسئله حل شود .
وی به مشکل گازکشی مرغداری اشاره داشت و افزود :گاروئیل تهیه کردن خیلی مشکل است اگر همکاری صورت گیرد که مرغداری گازکشی شود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان