مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در مراسم سالگرد رادیو رفسنجان مطرح کرد:

محبوبیت صدا و سیما به خاطر صداقت و مردم داری است / صدا و و سیما تریبون انتخاباتی نیست

  • شناسه خبر: 116240
محبوبیت صدا و سیما به خاطر صداقت و مردم داری است / صدا و و سیما تریبون انتخاباتی نیست

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: آنچه صدا و سیما را محبوب کرده صداقت و مردم داری است ، صدا و و سیما تریبون انتخاباتی نیست باید با امانت حرف بزنیم.

خانه » اجتماعی » محبوبیت صدا و سیما به خاطر صداقت و مردم داری است / صدا و و سیما تریبون انتخاباتی نیست

به گزارش خانه خشتی ، احمد علیرمضانی در مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد تاسیس رادیو رفسنجان که امشب با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن زکریا برگزار شد، اظهار داشت: مایه مسرت است که به این مناسبت فرخنده در جمع همکارات قدیم و همشهریان خودم قرار گرفته ام.

وی ادامه داد: در دوره ای قرار گرفته ایم که رسانه های متعدد فعالیت می کنند و هدفشان منافعشان است که برای رسیدن به ان هیچ حد و مرزی نمی شناسند دروغ می گویند صحنه سازی می کنند هدف مقدسی ندارند واقعیت رسانه های دنیای امروز این است.

علیرمضانی خاطر نشان کرد: در مقابل این جبهه صدا و سیما یک تنه ایستاده ، اگر در جنگ همه یک طرف و ایران یک طرف بود در جنگ رسانه ای امروز که بسیارخطرناکتر است همه رسانه های دورغگوی پرقدرت یک طرف ما هم به تنهایی یک طرف ایستاده ایم و شبانه روز هم فعالیت می کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۱۷ شبکه ماهواره ای دائم علیه ارزش های انقلاب فعالیت می کند تصریح کرد: اینها سیاسی  نیستند بلکه به بنیاد خانواده، جوانان، عصمت دختران کار دارند.

علیرمضانی گفت: کار در رسانه سخت است اما متاسفانه گاهی وقتها حتی دوستان خودمان هم به رسانه کم مهری می کنندو همیشه بهانه ای در دستشان هست.

وی صدا وسیمای جمهوری اسلامی را مصداق برجسته تبلیغ رسالت خدا دانست و گفت: یک رسانه باید در راه اهداف خودش با منطق، درایت و شجاعت کار کند از غیر خدا نترسد پاهی حتی علیه شما شعار می دهند اما نباید تسلیم شد.

علیرمضانی با بیان اینکه ۳۶۴ ایستگاه در سراسر استان فعال است که تنها رادیو رفسنجان برنامه مستقل دارد تصریح کرد: رادیو هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم رفسنجان است اگر استفاده نشود آن طور که صحیح است کفران نعمت است، استفاده حداکثری از این ارمغان انقلاب را داشته باشید.

وی افزود: شاخص های رعایت حقوق شهروندی و دیانت به واسطه وجود رادیو در رفسنجان نسبت به شهری که رادیو ندارد باید تفاوتی داشته باشد تا مسئولین صدا و سیما دلگرم شوند، مهم اثرگذاری است باید شاخص تعریف کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: ما شرمنده همکاران هستیم که نتوانستیم کاری برایشان انجام دهیم ؛ آنچه صدا و سیما را محبوب کرده صداقت و مردم داری است ، صدا و و سیما تریبون انتخاباتی نیست باید با امانت حرف بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت همکاران من بسیار سنگین است اگر ما که رسانه ای به وسعت شهرستان را در دست داریم اگر آنطور که باید کار نکنیم فقط بگوییم حقوق کم است انگیزه نداریم، معلوم نیست خدا بپذیرد.

علیرمضانی گفت: مخلص ترین بچه های رسانه بچه های رادیو هستند کار سخت است باید بیشتر تلاش کنیم رسانه باید مطالبه گری کند مردم توقع دارند و به حق است.

وی ادامه داد: مسئولین هر چه می توانید کمک کنید این کمک تنها مادی نیست بلکه فکریست طرح دهید مطمئن باشید رسانه کمک یار شما خواهد بود.

علیرمضانی تصریح کرد: همیشه به همکاران گفته ام حق ندارید گزارش سیاه نمایی پخش کنید گزارشی که پاسخ مسئولین به دنبالش نیست پخش نکنید ؛ دنبال سیاه نمایی نیستیم به رسانه اعتماد کنید کمک کنید.

وی در ادامه به ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۱۰ هزار دقیقه برنامه راجع به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناسبت دهه فجر تقدیم ببیندگان و شنودگان خواهیم کرد.

علیرمضانی گفت: در رفسنجان نیز بایستی به این خدمات در این ایام پرداخته شود ما نباید ناامیدی درست کنیم در میان جوانان باید نعمت انقلاب را شکرگذار باشیم که حاصل خون هزاران شهید است.

 

برچسب ها:
تریبون رادیو رفسنجان سالگرد تاسیس رادیو رفسنجان صدا و سیما صدا و سیمای مرکز کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان