امام جمعه رفسنجان در مراسم صبحگاه رزمایش یاوران انقلاب مطرح کرد:

امروز مسئله خطوط سیاسی، چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب معنی ندارد / نباید دچار اختلاف شویم

  • شناسه خبر: 110612
امروز مسئله خطوط سیاسی، چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب معنی ندارد / نباید دچار اختلاف شویم

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز مسئله خطوط سیاسی، چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب معنی ندارد کشور ما یک حزب واحد است ان هم حزب الله است، امروز موضوع انقلابی بودند و غیر انقلابی بودن است، نمی گوییم که غیر انقلابی ضد انقلاب است.

خانه » سیاسی » امروز مسئله خطوط سیاسی، چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب معنی ندارد / نباید دچار اختلاف شویم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم صبحگاه رزمایش یاوارن انقلاب در رفسنجان که صبح امروز در اردوگاه شهید میرافضلی برزگار شد برپایی چنین رزمایشاتی برای نظام برکات دارد و امادگی همه جانبه نیروهای دفاعی و نظامی در زمینه های مختلف ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: کشور باید در هر لحظه به دشمن توجه داشته باشد نقشه های راه آن را که برای اغفال بشریت به ویژه مسلمانان بکار گرفته را بشناسد و از نیات و عملکرد ان باخبر باشد.

رمضانی پور به مضمون آیه ۲۳ سوره مبارکه نحل اشاره کرد و گفت: اگر خوی استکباری را از دشمن بگیریم تبدیل به فرد خنثی می شود لذا خوی استکباری در دات انها نهادینه شده است، این سخن قران در حالی مطرح شده که عده ای از مسلمانان صدر اسلام از سر ترس به طور پنهانی با دشمنان ارتباط داشتند .

وی خاطر نشان کرد: شما بسیجیان که رهبری حکیم انقلاب در پیشگام شما هستند به عنوان نیروهای اماده بکار تمام تمرکز خود را بر ولایت و امامت بگذارید چرا که دشمن می خواهد ولایت فقیه را از ما بگیرد.

امام جمعه رفسنجان شیطان را قدرتمندترین دشمن انسان برشمرد و گفت: دومین گروه دشمنان کافران هستند و قران دستور می دهد که از آنها تبعیت نکینم و به انها دلخوش نباشیم.

وی افزود: کافران هرگز خیرخواه ما نبودند و نیستند و می خواهند ضعف و نابودی مسلمانان را ببینند.

رمضانی پور منافقین را از دیگر دشمنان مسلمانان برشمرد و تصریح کرد: خداوند این دشمنان را نفرین کرده، اینان با نیرنگ در لباس دوست در بین مردم هستند همچون شجره خبیثه آل سعود که مانند ابوسفیان ها و معاویه ها مردم مظلوم یمن و بحرین را به خاک و خون می کشد.

وی بیان داشت: مستکبران که خود را بر دنیا برتر می دانند و تابع هوای نفس شیطانی خود هستند نیز از دشمنان برزگ ما هستند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: باید هوشیار باشیم به هدف ایمان داشته باشیم و از ان کوتاه نیاییم، از قطه ارتباط با کفار نهراسیم و آنان را مرحم اسرار خود ندانیم.

وی عدم اتکا به دشمن ، آمادگی همه جانبه، هوشیاری در برابر دشمن و صراحت داشتن در مقابل ان و وفای به عهد و سازش ناپذیری را از جمله اصول ارتباط برشمرد و گفت: دشمن می خواهد ما با خدا قطه ارتباط کنیم و با ایجاد فساد و فتنه در جامعه از اختلاف های سیاسی ما بهره گیرد.

رمضانی پور به انتخابات سال ۹۶ اشاره کرد و بیان داشت: باید هوشیار باشیم و نباید دچار اختلاف شویم، رهبر فرزانه انقلاب پیشگیری های لازم برای جلوگیری از ایجاد دو قطبی در جامعه را داشتند و خداوند را شاکریم که چنین رهبری هوشمند و آینده نگر را بر سر ما قرار داده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: دشمن می خواهد در بین ما دو قطبی ایجاد کند و رهبری اسلامی و ولایت فقیه در جامعه نباشد.

وی اظهار داشت: امروز مسئله خطوط سیاسی، چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب معنی ندارد کشور ما یک حزب واحد است ان هم حزب الله است، امروز موضوع انقلابی بودند و غیر انقلابی بودن است، نمی گوییم که غیر انقلابی ضد انقلاب است.

 

برچسب ها:
اختلاف خطوط سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان