ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در رفسنجان مطرح کرد: 

اثربخشی در اقتصاد دانش بنیان اولویت مهم دانشگاه آزاد است

  • شناسه خبر: 103467
اثربخشی در اقتصاد دانش بنیان اولویت مهم دانشگاه آزاد است

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: دانشگاه آزاد بر اساس برنامه منظم کار خودش را برای اثربخشی در اقتصاد دانش بنیان که زیر مجموعه ی اقتصاد مقاومتی است به عنوان اولویت مهم انجام می دهد .

خانه » اجتماعی » اثربخشی در اقتصاد دانش بنیان اولویت مهم دانشگاه آزاد است

به گزارش خانه خشتی، حمید میرزاده رئیس کل دانشگاه آزاد اسلامی کشور ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد مایه سرافرازی و سرآمدی کشور در سطح بین المللی می باشد  اظهار داشت :نتیجه اینده نگری که در اردیبهشت ۱۳۶۱ توسط ایت ا… هاشمیان صورت گرفت باعث شد که این دانشگاه به عنوان یکی از مفاخر جهان مطرح باشد .
وی افزود :توسط پایگاه های اطلاع رسانی جهان که میزان تولید علمی را به عنوان شاخص در رتبه بندی بیان می کند کشور ما به دلیل وجود دانشگاه ازاد در سطح بین المللی دارای رتبه می باشد .

IMG_9482
میرزاده با بیان اینکه اگر طرح و حمایتهای بی بدیل ریس مجمع تشخیص مصلحت نظام نبود به چنین مقامی بالایی در جهان دست پیدا نمی کردیم تصریح کرد :استان کرمان با ۱۴۵ هزار متر مربع فضای اموزشی و ۱۵۰ هزار فارغ التحصیل دارد که این فارغ التحصیلان تاثیر مهمی در توسعه امور اقتصادی دارند .
وی بیان داشت :دانشگاه ازاد بر اساس برنامه منظم کار خودش را برای اثربخشی در اقتصاد دانش بنیان که زیر مجموعه ی اقتصاد مقاومتی است به عنوان اولویت مهم انجام می دهد .
رئیس کل دانشگاه آزاد اسلامی کشور از دانشگاه ازاد به عنوان بزرگترین ذخیره علمی یاد کرد و گفت :این مجموعه برای توسعه علمی و پژوهشی و تولید علم بدون اغراق در سطح جهان بی نظیر است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    چه سخن جالب و طنزی:"....میرزاده با بیان اینکه اگر طرح و حمایتهای بی بدیل ریس مجمع تشخیص مصلحت نظام نبود به چنین مقامی بالایی در جهان دست پیدا نمی کردیم " بله همه زحمت ها رو حاج آقا و خانم بچه ها شون کشیدند تا مملکت به اینجا رسیده... خوب دور هم نشستند و از همدیگر تعریف می کنند و هندونه زیر بغل هم میدهند.....خخخخخ
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان