مدیر مسئول مؤسسه مبتکران هنر:

دغدغه اصلی مؤسسه مبتکران هنر تولید انیمیشن است

  • شناسه خبر: 87042
دغدغه اصلی مؤسسه مبتکران هنر تولید انیمیشن است

کاظمی گفت: دغدغه اصلی ما در مؤسسه تولید انیمیشن است که با جذب و آموزش نیروهای تخصصی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این راستا گام برداشته ایم.

خانه » آخرین اخبار » دغدغه اصلی مؤسسه مبتکران هنر تولید انیمیشن است

عباس کاظمی مدیر مسئول مؤسسه مبتکران هنر رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از علاقه خود برای اجرای کار فرهنگی در شهرستان گفت و اظهار کرد: با تشکیل تیم ۱۵ نفره تلاش کردیم در کنار خدمت به مردم، اشتغالزایی کنیم.
وی تولید انیمیشن، کتاب الکترونیک، رفسا و برگزاری نمایشگاه ها و کنسرت های مختلف را از فعالیت های گسترده این مؤسسه دانست و افزود: دغدغه اصلی ما در مؤسسه تولید انیمیشن است که با جذب و آموزش نیروهای تخصصی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این راستا گام برداشته ایم.
کاظمی با بیان اینکه اجرای کارهای فرهنگی از لحاظ مالی صرفه اقتصادی نداشته و سودی از آن عاید مؤسسه نمی شود، گفت: آماده ایم هم چون قبل با فعالیت بیشتر خدمت رسانی کنیم و با چشم انداز چندین ساله در دراز مدت تیم قوی انیمیشن را تشکیل دهیم.
وی با اشاره به سابقه پنج ساله مؤسسه مبتکران هنر، کلیه فعالیت های این مرکز را تحت نظر بخش خصوصی دانست و گفت: خداوند همیشه یار و یاور ما بوده و تا به حال دولت برای فعالیت های ما هزینه نکرده و همه امور ما تحت حمایت بخش خصوصی بوده است.

گفت و گو: بهناز شریفی

برچسب ها:
انیمیشن خانه خشتی رفسا رفسنجان مبتکران هنر مدیر مسئول مؤسسه مبتکران هنر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان