سرمربی تیم پهلوانی و زورخانه ای کرمان؛

حسین نژاد: باید به بازیکنان جوان میدان داده شود

  • شناسه خبر: 85877
حسین نژاد: باید به بازیکنان جوان میدان داده شود

مصطفی حسین نژاد سرمربی تیم هیئت پهلوانی و زورخانه ای کرمان که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود، هدف زود هنگام خود از دنیای قهرمانی را میدان دادن به حضور بازیکنان جوانتر در ترکیب تیم کرمان عنوان کرد.

خانه » آخرین اخبار » حسین نژاد: باید به بازیکنان جوان میدان داده شود

به گزارش “خانه خشتی”، حسین نژاد که پس از پیروزی تیم پهلوانی و زورخانه ای هیئت کرمان در مقابل مازندران به استودیوی برنامه عصر ورزش رفته بود در رابطه حواشی سالهای اخیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای در کرمان اظهار بی اطلاعی کرد و آن را جز ورزش دانست و از آن به عنوان ایجاد رقابت در بین ورزشکاران یاد کرد.

سرمربی تیم هیئت پهلوانی و زورخانه ای کرمان دیدار تیمش در مقبال مازندران در مرحله حذفی رقابتهای لیگ برتر کشور را دیداری سخت و نفس گیر توصیف کرد و بدنسازی مناسب تیم کرمان را یکی از دلایل پیروزی تیمش در این دیدار دانست

وی از تیم های اصفهان، کرج، یزد و کرمانشاه به همراه کرمان به عنوان تیم های قدرتمند پهلوانی و زورخانه ای کشور یاد کرد و از برگزاری مرحله بعد این رقابتها در بهمن سال جاری خبر داد.

حسین نژاد از سیدحمیدرضا ترابی، آرش کارآموزیان و پوریا حسین نژاد به عنوان ملی پوشان کرمانی حاضر در تیم ملی نام برد و با بیان اینکه تقریبا در اکثر دوره ها کرمانی ها عضو تیم ملی ایران بوده اند ابراز امیدواری کرد این روند در سالهای آتی هم ادامه داشته باشد.

asrevarzesh8

وی همچنین از حضور تیم کرمان به عنوان نماینده ایران در کشور هلند برای آموزش و ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای در چند روز آینده خبر داد.

حسین نژاد از محسن مساحی رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان و محمود محمودی نیا مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به عنوان مدیران پر تلاش ورزش استان یاد کرد و آنها را یکی از دلایل اصلی موفقیت این روزهای ورزش پهلوانی و زورخانه ای کرمان دانست.

وی در پایان مسائل مالی را یکی از مهمترین ابزارها برای پیشرفت این ورزش در استان دانست و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی آکادمی ها در شهرستانهای استان شاهد معرفی چهره های بیشتری از این ورزش در آینده در کشور باشیم.

ذره بین، وقت اضافه و گزارشی از عملکرد فوتبالیستهای کرمانی حاضر در لیگ برتر و همچنین گزارشی از مسابقه پهلوانی و زورخانه ای بین تیم های کرمان و مازندران به همراه بخش ویژه که اشاره به بررسی ورزش شهرستان شهربابک داشت از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با بهترین فوتبالیست کرمانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور بود که در پایان میلاد شیخ فخرالدینی با ۳۳ درصد بالاتر از سایر نفرات قرار گرفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان