والدین فاطمه حج را در اینجا به جا آوردند:

اهدای اعضای بدن دختر ۱۴ ساله به بیماران نیازمند در رفسنجان

  • شناسه خبر: 75049
اهدای اعضای بدن دختر ۱۴ ساله به بیماران نیازمند در رفسنجان

با رضایت والدین اعضای بدن دختر ۱۴ ساله ی رفسنجانی به بیماران نیازمند اهدا شد.

خانه » آخرین اخبار » اهدای اعضای بدن دختر ۱۴ ساله به بیماران نیازمند در رفسنجان

محمد رضا میرزابیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: فاطمه زین الدینی ۱۴ ساله در حادثه رانندگی که عصر روز جمعه ۱۳ شهریورماه در جاده رفسنجان به یزد در نزدیکی روستای احمد آباد رخ داد، دچار آسیب دیدگی شدید مغزی و نهایتا مرگ مغزی شد .

وی افزود: در روز دوشنبه ۲۳ شهریورماه مصادف با روز شهادت امام جواد (ع) با رضایت والدینش دو عضو کلیه و کبد او به بیماران نیازمند اهدا شد.

میرزابیگی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه والدین فاطمه در زمان تصادف در مکه معظمه تشرف داشتند پس از اطلاع از حادثه فرزندشان اقدام به بازگشت از سفر خانه خدا نمودند تا اقدامی گرانبها و با ارزش که ثوابش کمتر از حج نیست را انجام دهند.

وی تصریح کرد: والدین فاطمه با توجه به اینکه در این چند روز با این مصیبت روبه رو شدند اما با این حال در جلسه ای با حضور جمعی از پرسنل دانشگاه در منزل ایشان برگزار گردید با بزرگواری از زحمات کادر پزشکی علی الخصوص بخش icu و اتاق عمل و پرسنل زحمتکش اورژانس ۱۱۵ تشکر نمودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یادآور شد: امیدواریم که این امر خداپسندانه موجب ترویج آن در جامعه ما شده و موانعی که بر سر راه این کار بزرگ و با ارزش وجود دارد برداشته شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شاهد

    ان شاالله غریق رحمت الهی باشد .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان