به همت مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان؛

اولین همایش آموزشی “فرزندپروری با شیوه های نوین” در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 74612
اولین همایش آموزشی “فرزندپروری با شیوه های نوین” در رفسنجان برگزار شد

اولین همایش آموزشی “فرزندپروری با شیوه های نوین” در سالن آمفی تئاتر موزه شهرستان رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » اولین همایش آموزشی “فرزندپروری با شیوه های نوین” در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، اولین همایش آموزشی “فرزندپروری با شیوه های نوین” از سوی مجمع مشاوران جوان فرمانداری در سالن آمفی تئاتر موزه شهرستان رفسنجان برگزار شد.

اولین همایش فرزند پروری در رفسنجان-خانه خشتی (۲)

دکتر ارسلان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان در این همایش با اشاره به اینکه فعال کردن حوزه مشاوران در سیاست های اجرایی یک طرفه نباشد اظهار داشت: تعامل و همکاری بین جامعه هدف، ارتباط والدین و واقعیت های خوبی که در اجتماع وجود دارد باید در جامعه آموزشی و خانواده اشاعه یابد.

وی تربیت مخرب فرزندان را منشأ برخی معضلات، دغدغه ها و گرفتاری های والدین دانست و گفت: این عوامل پیامدها و آسیب های اجتماعی را رخ خواهد داد.

ارسلان در ادامه افزود: وجود جامعه معتاد و بداخلاقی های خاص اجتماعی پیامد رفتارهای هنجاری و واکنش هاست که باید ریشه یابی شود.

اولین همایش فرزند پروری در رفسنجان-خانه خشتی (۱)

وی با اشاره به سخن امیرالمؤمنین در نهج البلاغه که فرمودند بالاترین ارث تربیت صحیح است، افزود: ارثی که والدین برای فرزندان قرار می دهند تربیت صحیح می باشد که برای ورود به زندگی و نسل های بعد الگو می شود که از آن بعنوان اشاعه فرهنگی یاد می کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تصریح کرد: عدم اعتماد بنفس و قرار گرفتن کودک در صحنه تصمیم گیری باعث می شود از رفتارهایی که در اجتماع وجود داد دور بماند.

اولین همایش فرزند پروری در رفسنجان-خانه خشتی (۵)

وی آموزش های رفتاری مناسب با کودک را باعث ساخت اجتماعی صحیح توسط کودک عنوان کرد و گفت: برای یک معضل کوچک اجتماعی سیاست گذاری کنیم  و در بسیاری از مشکلات آستانه تحمل خود را حفظ نمائیم.

ارسلان یادآور شد: عصر ارتباطات نسل جدید متفاوت است و ما باید با واقعیت های اجتماعی کنار بیاییم و اگر با مدیریت و نظارت باشد پذیرش آن بالاتر است.

اولین همایش فرزند پروری در رفسنجان-خانه خشتی (۳)

وی اولین سازمان اجتماعی را خانواده دانست و افزود: حوزه مشاورین مسیری را ایجاد می کنند که با سیاست زندگی را از رفتارهای نامناسب در اجتماع دور و بستری را فراهم کنند تا نتایج مطلوب بدست آید و آینده ای روشن در پیش رو داشته یاشیم.

ارسلان توجه به تربیت صحیح و سالم سازی اجتماع عاری از آسیب های اجتماعی و توجه به مسائل اچتماعی خانواده ها را مهم برشمرد و تأکید کرد: اگر یک فعالیت فرهنگی به توسعه شهر کمک کند و کسانی که علاقمند به هنر هستند در این مسیر قرار گیرند نتیجه مطلوب خواهد داشت.

اولین همایش فرزند پروری در رفسنجان-خانه خشتی (۴)

برچسب ها:
اخباررفسنجان اولین همایش آموزشی "فرزندپروری با شیوه های نوین" در رفسنجان برگزار شد خانه خشتی رفسنجان فرزندپروری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان