مدیر خبرگزاری تقریب:

مخاطب نامه رهبر معظم انقلاب همه هستند/شناساندن اسلام پژوهش محورباید باشد

  • شناسه خبر: 56031
مخاطب نامه رهبر معظم انقلاب همه هستند/شناساندن اسلام پژوهش محورباید باشد

مدیرخبرگزاری تقریب:در حال حاضر تبلیغات بسیار وسیعی رسانه های غربی علیه اسلام در کشورهای اروپایی و امریکایی و حتی خاور میانه راه انداخته اند و اسلام هراسی وسیعی شکل گرفته و این نامه در این زمان بسیار برای مخاطبانش پر معنی بود .

خانه » آخرین اخبار » مخاطب نامه رهبر معظم انقلاب همه هستند/شناساندن اسلام پژوهش محورباید باشد

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا،محمد رضا مرشد زاده  مدیرخبرگزاری تقریب در رابطه با نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپا اظهار داشت : در حال حاضر تبلیغات بسیار وسیعی رسانه های غربی علیه اسلام در کشورهای اروپایی و امریکایی و حتی خاور میانه  راه انداخته اند و اسلام هراسی وسیعی شکل گرفته و این نامه در این زمان بسیار برای مخاطبانش پر معنی بود .

وی بیان کرد : این نامه استدلالی  است و مخاطبانش را به پژوهش دعوت میکند و مرتبط با درک مخاطبین اروپایی و آمریکایی نوشته شده و این یک ابتکار تقریبی است  نه تقریب مذاهب بلکه تقریب بین ادیان ، تقریب بین قلب ها و این ابتکار بسیار جالبی است .

مدیر خبرگزاری تقریب افزود : مخاطب نامه رهبر معظم انقلاب همه هستند هم جوانان اهل سنت هم آمریکایی ، اروپایی و هم جوانان عادی اروپایی همه را دعوت کرده و آنچه مهم است دعوت به پژوهش کرده اند و گفتند : اگر میخواهید اسلام را بشناسید بر اساس پژوهش بشناسید نه بر اساس آنچه که غرب و استکبار مطرح میکند .

وی ادامه داد: نامه اخیر رهبر انقلاب راهنمایی است برای نهادهایی که وظیفه شان گسترش و تبیین اسلام است که اگر میخواهید اسلام را بشناسانید این شناساندن اسلام پژوهش محور باشد و محور تحقیقاتان هم قران و سنت باشد .

مرشد زاده در رابطه با بازتاب پیام رهبری در جهان تصریح کرد : پیام رهبری به جوانان اروپا بسیار بازتاب خوبی داشته و بسیاری از کارشناسان نظر مثبت داده اند و این خیلی مهم است که به جوانان بگویی که شما چی میخواهید، خودتان را بشناسید و اسلام را هم بشناسید و بر اساس آن تصمیم بگیرید و نظر بدهید .

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان