لیگ جهانی والیبال

شکست قهرمانانه والیبالیست ها برابر قهرمان اروپا

  • شناسه خبر: 22297
شکست قهرمانانه والیبالیست ها برابر قهرمان اروپا

تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی میزبان صربستان بود که نخستین دیدار خود برابر این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد. به گزارش “خانه خشتی”، تیم ملی والیبال ایران در نخستین میزبانی‌ خود در مسابقات لیگ جهانی به مصاف صربستان رفت که در این دیدار بیش از ۱۲ هزار تماشاگر در […]

خانه » آخرین اخبار » شکست قهرمانانه والیبالیست ها برابر قهرمان اروپا
تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی میزبان صربستان بود که نخستین دیدار خود برابر این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد.
به گزارش “خانه خشتی”، تیم ملی والیبال ایران در نخستین میزبانی‌ خود در مسابقات لیگ جهانی به مصاف صربستان رفت که در این دیدار بیش از ۱۲ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی حضور داشتند.
ملی پوشان کشورمان در این دیدار حساس و نفس گیر با نتیجه ۳ بر ۲ برابر قهرمان اروپا متوقف شد و یک امتیاز گرفت.
تیم ملی والیبال کشورمان در حالی ست نخست را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به حریف خود واگذار کرد که ایران موفق شد در امتیاز ۲۱ از صرب ها پیش بیفتد اما در حالی که ۲۳ بر ۲۱ از آنها پیش بود در ادامه متوقف شد.
ست دوم را ایرانی ها با قدرت آغاز کردند و از همان ابتدا از صرب ها پیش افتادند و اختلاف امتیاز را به ۴ رساندند اما درادامه باز هم موفق به گرفتن ست از صرب ها نشدند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ ست دوم را واگذار کردند.
ست سوم را صرب ها خوب آغاز کردند و از همان ابتدا از ایران پیش بودند تا اینکه در امتیاز ۱۴ ایرانی ها امتیاز را به تساوی کشاندند و در امتیاز ۱۶ نیز پیش افتادند در نهایت این ایران بود که توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ نخستین پیروزی خود را رقم زد.
ست چهارم را ایران مقتدرانه آغاز کرد و از همان ابتدا اختلاف امتیاز خود را با صرب ها افزایش داد و در حالی که بازیکنان صربستانی از لحاظ روحی به هم ریخته بودند، ۲۵ بر ۱۴ این ست را با پیروزی به پایان رساند تا در ست شماری نتیجه ۲-۲ باشد.
ست پنجم بسیار نزدیک پیگیری شد و ایران تا امتیاز ۱۲ از حریف پیش بود اما در ادامه صرب ها یک امتیاز از ایران پیش افتادند اما در نهایت این قهرمان اروپا بود که ۱۸ بر ۱۶ به پیروزی رسید.
ده ها تن از چهره های شناخته شده والیبال ایران از جمله بهروز عطایی، فرهاد نفرزاده و بسیاری دیگر برای تماشای این مسابقه به سالن آمده بودند.
منبع : «خبرگزاری دانشجو»
برچسب ها:
اورپا خانه خشتی رفسنجان شکست شکست قهرمانانه والیبالیست ها برابر قهرمان اروپا قهرمان مسابقه والیبال ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان