ا.م:

بیداد ازوعده های سرخرمن !!!!

  • شناسه خبر: 18355
بیداد ازوعده های سرخرمن !!!!

به گزارش خانه خشتی،یک ماه قبل ازنوروز ۹۲ بود که مطلع شدم قراره شب عید آنتن دیجیتال دررفسنجان افتتاح بشه ، چندروز بعد از عید به گوشم رسید که به صورت آزمایشی ۲۹ اسفند راه اندازی شده ولی قراره درهفته آخرفروردین به صورت رسمی آغاز به کارکنه وهمه مردم بتوانند از آنها استفاده کنند. بگذریم،تواین […]

خانه » آخرین اخبار » بیداد ازوعده های سرخرمن !!!!

به گزارش خانه خشتی،یک ماه قبل ازنوروز ۹۲ بود که مطلع شدم قراره شب عید آنتن دیجیتال دررفسنجان افتتاح بشه ، چندروز بعد از عید به گوشم رسید که به صورت آزمایشی ۲۹ اسفند راه اندازی شده ولی قراره درهفته آخرفروردین به صورت رسمی آغاز به کارکنه وهمه مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

بگذریم،تواین مدت بعضی ازفروشگاههای آنتن دیجیتال مرتب تبلیغ کردند ووسایل درانبار خودشون فروختند . به هرحال نه تنها هفته آخر فروردین بلکه هفته آخر اردیبهشت هم داره می رسه وخبری ازاین رقیب که می خواهیم برای ماهواره بیاوریم وامیدواریم که باآمدنش خیلی از آنتن ها ی ماهواره جمع بشه .

به هرحال شنیدم مسئولین روزشماری می کنند که با آمدن رئیس جمهور به استان این طرح به بهره برداری برسه ، فقط میخواهم بگم اگر اعتقاد داریم که این آنتن ها میتونه تا حدودی مردم را سرگرم به برنامه های تولید داخل کنه وآنها رااز پرداختن به ماهواره واینترت جداکنه ویا اینکه اگر باورداریم با راه انداختن این سیستم میشه یک قدمی درجهت مقابله با جنگ نرم دشمن برداشت ، پس چرا باید منتظر هیئت دولتی بنشینیم که …..

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان