پروژه مسکونی خیریه کوثر در رفسنجان کلنگ زنی شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 175317
پروژه مسکونی خیریه کوثر در رفسنجان کلنگ زنی شد/ تصاویر

کلینگ پروژه مسکونی ۶۰ واحدی موسسه خیریه کوثر در رفسنجان با حضور مسئولان بر زمین زده شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » پروژه مسکونی خیریه کوثر در رفسنجان کلنگ زنی شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ محسن اسماعیلی مدیرعامل موسسه خیریه کوثر رفسنجان در آیین کلنگ زنی پروژه مسکونی خیریه کوثر که با حضور حجت الاسلام انصاریان و مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار داشت: این پروژه مسکونی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع توسط خانواده مرحوم حاج حبیب نخعی به خیریه کوثر اهدا که در فاز اول ساخت ساخت اولین بلوک با ۶ واحد مسکونی توسط خانواده مرحوم حاج حمید شجاعی اغاز می شود.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت هر واحد ۷۰ متری ۱۴۰ میلیون خواهد بود، افزود: این پروژه در ۱۰ بلوک ۶۰ واحدی احداث می‌شود که فاز اول این پروژه شامل دو بلوک کلنگ‌زنی می‌شود که یکی از این بلوک‌ها توسط تعداد زیادی از خیران ساخته می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه کوثر رفسنجان در ادامه بیان کرد: مؤسسه خیریه کوثر در سال ۹۰ برای اهدای جهیزیه به دختران نیازمند تأسیس شد و تاکنون ۹۰۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دختران اهدا شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: سال ۹۲ کارگاه خیاطی خیریه برای ۱۸ خانم سرپرست خانوار راه‌اندازی شد و همان سال مجوز نمایندگی نان رضوی را اخذ کردیم و با ایجاد چهار کیوسک در سطح شهر برای ۱۰ نفر اشتغالزایی شد.

وی خاطرنشان کرد: صندوق وام خیریه سال ۹۰ راه‌اندازی شد و اکنون با کمک خیران یک میلیارد تومان سرمایه دارد که وام‌های دو، سه و چهار میلیون تومانی بدون سود به نیازمندان اعطا می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه کوثر رفسنجان از برگزاری ۱۶ دوره بازارچه خیریه در زمان‌های مختلف یاد کرد و افزود: بازارچه هفدهم در نزدیکی سال جدید برپا می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه از دو سال پیش در طرحی، نیازمندان واقعی را شناسایی و هر هفته یک وعده غذای گرم بین آن‌ها توزیع می‌شود، در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه رابط بین خیران و نیازمندان شده‌اند، ادامه داد: ۲۱ خیریه در رفسنجان فعال است که با هم تعامل دارند و نگاه رقابتی به یکدیگر ندارند.

وی تصریح کرد: رفسنجان شهر خیرپروری است و هیچ عرصه‌ای نیست که خیران در راس آن حضور نداشته باشند.

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
خیریه کوثر خیریه کوثر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سمیه

    یه سوال چرا همه کلنگ زنی ها یک ماه قبل هر انتخابات زده میشه؟؟؟؟؟؟ مگه بقیه روزها هوا بارونی؟؟؟ لطفا تمام طرح های عمرانیتون و در طول سال کلنگ زنی کنید تا ما هم یکم سرد و گرممون نشه. راجب ساخت مسجد فکر نمیکنید برای به بهشت بردن جوانان اول نیمی از دینشون و تامین کنید بهتره؟ آمار ازدواج داره میره پایین مومن خدا. تو شهر من آمار فساد اگه داره میره بالا بین جوون ها بخاطر کمبود مسجد نیست بخاطر نبود امید به زندگی. خدایا مارو تو این تاریکی و کم بودن ایمان قوی نجات بده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان