فرماندار رفسنجان:

مراقب باشیم ندانسته در مسیر دشمن حرکت نکنیم/ بهترین گزینه برای معرفی دفاع مقدس، شهداست

  • شناسه خبر: 166825
مراقب باشیم ندانسته در مسیر دشمن حرکت نکنیم/ بهترین گزینه برای معرفی دفاع مقدس، شهداست

فرماندار رفسنجان گفت: امسال با توجه به انتخابات پیش رو باید مراقب باشیم تا ندانسته در مسیری حرکت نکنیم تا به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک کنیم.

خانه » فرهنگی مذهبی » مراقب باشیم ندانسته در مسیر دشمن حرکت نکنیم/ بهترین گزینه برای معرفی دفاع مقدس، شهداست

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته ی دفاع مقدس که عصر امروز در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در هفته ای قرار داریم که انسان های توانمندی برای دفاع از مردم، نظام و دینشان جانشان را اهدا کردند و این خیلی ارزشمند است.
وی افزود: امروز دیپلماسی دشمن در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده است و در بعد نظامی و سیاسی شاهد موفقیت ایران هستیم، مشکلات اقتصادی نیز موجب شد تا اتکای کشور به نفت کمتر شود.
هرندی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی تمام توان خود را بکار بردند و امروز برکنار شدن جان بلتون نیز یک مساله سیاسی است که بی ربط به جمهوری اسلامی نیست چرا که بلتون به هیچ چیز جز نابودی جمهوری اسلامی ارزش قائل نبود و امروز از کاخ سفید برکنار شده است.
فرماندار رفسنجان گفت: در مقابل دشمن، میان مسئولان در داخل کشور بایستی اتحاد بوجود آید و انتقادات به جای مچ گیری، سازنده باشند ، همه در عین حال که دیدگاههای متفاوتی دارند اما یکدل و همراه پیش رویم.

هرندی بیان داشت: امروز درگیر هجمه های فضای مجازی هستیم واین محیط نیز یک دفاع همه جانبه را می طلبد تا همه ی پایبندان به نظام تمام توان خودشان را بکار گیرند.
وی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به انتخابات پیش رو باید مراقب باشیم تا ندانسته در مسیری حرکت نکنیم تا به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک کنیم.
فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: با اقدام قاطع رئیس قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی ، مقدار زیادی به ایجاد فضای اعتماد در جامعه کمک شده و همه باید حمایت کنیم، این برخوردها خیلی مهم و ضروری بود.
هرندی آذین بندی سردرب ادارات، فضاسازی شهری، مراسم نکوهداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و عطرافشانی قبور شهدا را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در رفسنجان عنوان کرد.

وی افزود: یکشنبه ۳۱ شهریورماه و اولین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح نامگذاری شده است؛ امسال رژه نظامی در شهرستان ها برگزار نمی شود و بصورت منسجم در مرکز استان اجرا خواهد شد.
هرندی ادامه داد: روز دوشنبه ۱ مهرماه با عنوان دانش پژوهی، معرفت، جوانان و سربازان که همزمان با روز بازگشایی مدارس و دانشگاهها و مراکز علمی است، گرامیداشت جوانان، سربازان و مرزداران غیور را خواهیم داشت.
فرماندار رفسنجان گفت: سه شنبه ۲ مهرماه به عنوان رونق تولید، حمایت مردم و خودباوری نامگذاری شده است وضرورت دارد تا به رونق تولید با نگاه مدیریت جهادی و انقلابی نگاه شود.
وی افزود: چهارشنبه ۳ مهرماه با عنوان بصیرت، دشمن شناسی، ولایت مداری و دفاع همه جانبه به موضوع نقش ولایت در بصیرت افزایی به منظور مقابله با ترفند و سلطه دشمن به عنوان الگویی موثر در نهضت مقاومت پرداخته خواهد شد.
هرندی بیان داشت: روز پنجشنبه ۴ مهرماه با عنوان شهدا، ایثارگران و رزمندگان به عطرافشانی و گلباران قبور شهدا اختصاص می یابد که با حضور مسئولین ادارات شهرستان برگزار می شود و در این روز تجلیل از خانواده های معظم شهدا و شهیدان مدافع حرم در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: جمعه ۵ مهرماه با عنوان خانواده و ورزشی همگانی و ضرورت توجه به همبستگی ملی و سبک زندگی دینی نامگذاری شده است.
هرندی گفت: شنبه ۶ مهرماه با عنوان رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران عملیات بزرگ ثامن الائمه نامگذاری شده است و یکشنبه ۷ مهرماه به عنوان فرماندهان، پیشکسوتان و سالروز شهدای دفاع مقدس نامگذاری شده و بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را در این روز خواهیم داشت.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: بهترین گرینه برای معرفی دفاع مقدس، شهدا و معرفی شهداست، شهدا به درجه یقین رسیدند و ما وظیفه داریم راه شهدا را معرفی کنیم.

 

برچسب ها:
روزشمار هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ثریا پورعبدالهی

    سلام احسنت به فرماندار انقلابی وبا شعور شهرمان پاینده باشید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان