خبر خوش معاون وزیر برای ساکنین پلاک 2094 رفسنجان

سند پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان قبل از اتمام دهه فجر ۹۷ اصلاح می شود

  • شناسه خبر: 158667
سند پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان قبل از اتمام دهه فجر ۹۷ اصلاح می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:سند پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان قبل از اتمام دهه فجر اصلاح خواهد شد تا دغدغه به حق مردم در این خصوص رفع گردد.

خانه » اجتماعی » سند پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان قبل از اتمام دهه فجر ۹۷ اصلاح می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ علی نبیان عصر امروز طی جلسه ای در جمع مسئولین شهرستان رفسنجان  و اصحاب رسانه در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت : از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی آسایش و امنیت در جای جای میهن اسلامی است .

وی با اشاره به اینکه اگر کمبودهایی هم در جای جای کشور وجود داشته باشد با تلاش و مجاهدت می توانیم شاهد اتفاقات ارزشمند در کشور باشیم بیان داشت : مردم همیشه در کنار ما هستند و وظیفه ما را دو چندان می کند تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات مردم از وظایف ماست.

نبیان در خصوص مشکلات مسکن مهر تصریح کرد:از زمان حضور مقام وزارت راه و شهرسازی بحث مسکن مهر یکی از دغدغه های ما و ریاست جمهوری است که این پروژه های ناتمام را به پایان برسانیم .

وی افزود :در سه استان کشور جشن اتمام مساکن مهر گرفته شده است و مابقی در حال پیگیری است تلاش خواهیم کرد که تا قبل از ایام نوروز مشکل این مساکن حل شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۴۰۰ هزارواحد مسکن مهر در دوسال خبر داد و گفت :کلنگ ۴۸ واحد مسکن مهر امروز در رفسنجان زده شد .

نبیان خاطرنشان کرد :باید تلاش کنیم پروژه های بدون مشکلات حقوقی را تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسانیم .

وی تاکید داشت :در زمین دانشکده علوم پزشکی رفسنجان تا ۱۰۰ هکتار اقداماتی انجام شده که مقرر شد مستندات آن ارسال شود تا تصمیم مناسب در این خصوص اتخاذ شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت :در خصوص ۷۶۰۰ نفر متقاضی زمین در رفسنجان هم در راستای اقدامات ملی توسط ریاست جمهوری که یک ماه و نیم قبل شروع عملیات آن آغاز شد براساس تعهدات ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید و ۲۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و بنیاد مسکن  است به نتیجه خواهیم رسید .

وی ادامه داد :براساس هماهنگی باید مکان هایی که زمین داریم شناسایی شود تا مردم بتوانند براساس تعهد و تفاهم صورت گرفته به نتیجه مطلوب برسند.

نبیان در خصوص زمین مسکن برای فرزندان شاهد عنوان داشت :از این موضوع حمایت خواهیم کرد اگر زمین دولتی باشد با رایزنی های صورت گرفته شده حتما دغدغه خانواده شهدا حل خواهد شد .

وی در خصوص مشکل پلاک ۲۰۹۴ تاکید داشت :سند پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان قبل از اتمام دهه فجر اصلاح خواهد شد تا دغدغه به حق مردم در این خصوص رفع گردد.

 

 

برچسب ها:
پلاک 2094 راه و شهرسازی رفسنجان سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن وزارتراه و شهرسازی معاون وزیر راه و شهرسازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان