رونمایی از تابلوی خیابان کتاب در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 155762
رونمایی از تابلوی خیابان کتاب در رفسنجان / عکس

در هفته کتاب و کتابخوانی از تابلوی خیابان کتاب در رفسنجان رونمایی شد.

خانه » اجتماعی » رونمایی از تابلوی خیابان کتاب در رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ طی آیینی با حضور شهردار ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست آموزش و پرورش ، رئیس دانشگاه ولیعصر و جمعی از دیگر مسئولین و دانش آموزان از تابلوی نامگذاری شده به نام خیابان کتاب رونمایی شد.

ایمان محمد آبادی در این مراسم با گرامیداشت روز کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت :از مجموعه شهرداری و شورای شهر و همه کسانیکه که ما را در این مراسم یاری رساندند تشکر می کنم .
وی بیان داشت : انتظار مردم این است که یک خیابان صرفا به نام کتاب نباشد و اتفاقاتی در این مجموعه رقم بخورد و حوزه کتاب را تقویت نماید در این زمینه باید ایستگاه هایی برای ترویج کتاب و کتابخوانی ایجاد شود که قطعا شهرداری در این موضوع برنامه هایی دارند .


محمدآبادی تصریح کرد :رفسنجان به عنوان پایتخت کتاب ایران در عرصه رقابت پا گذاشته است و تمام تلاش ما در این است عنوان ارزشمند پایتختی کتاب را بر سایر افتخارات رفسنجان در بخش های سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی اضافه کنیم و شایستگی مردم رفسنجان این است که اهالی پایتخت کتاب ایران باشند .
وی افزود :به همت همه مردم و مسئولین این امر رقم خواهد خورد .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت :جشنواره های کتابخانه های شخصی در خصوص مستندسازی شرایط موجود رفسنجان و برای ارج نهادن و تقدیر از کسانیکه کتاب را اهدا کردند می باشد .
وی خاطرنشان کرد :افراد برای ورود به جشنواره از شنبه با وارد شدن به سایت شهرداری با پر کردن فرم مخصوص و بارگذاری عکس های کتابخانه خود در بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان اقدام کنند .


محمدآبادی بیان داشت :هیئت داوران با بررسی های آثار و بازدید حضوری و در نهایت از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید .
وی ادامه داد :بخشی از این جشنواره انتخاب محله ای است که در آنجا ساکن هستید بعد از برگزاری مراسم پایانی و انتخاب برگزیدگان و تجلیل محله ای که بیشترین مشارکت را در جشنواره داشته باشد برای یک سال به عنوان کتاب محله رفسنجان انتخاب خواهد شد ،تابلوهایی ویژه و ایجاد نمایشگاه فصلی جنگ ها و برنامه های فرهنگی در آن محله برگزار می شود .
محمدآبادی گفت:طرح گردش در کتاب برنامه ای است که امروز اجرا شد هدف اصلی این طرح به گردش انداختن کتابهای راکد در کتابخانه هاست با این گردش هم صاحب یک کتاب جدید می شویم و همه هزینه بیشتری برای خرید کتاب انجام نداده ایم .
وی افزود :تا پایان سال این طرح به صورت ماهیانه در تمام مدارس اجرا می شود این طرح ما را به هدف که همان پایتختی کتاب ایران است یاری می رساند .

      

برچسب ها:
خیابان کتاب خیابان کتاب در رفسنجان رونمایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان