امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

حزب و جناح مانع حمایت از نظام و رهبری نشود

  • شناسه خبر: 149115
حزب و جناح مانع حمایت از نظام و رهبری نشود

امام جمعه رفسنجان گفت:به مشکلات و دغدغه های شما خبرنگاران واقفیم نظام ما از آن همه است حزب ، گروه وجناح هیچ کدام ما را از حمایت از نظام و رهبری بازنمی دارد همه اعضای یک پیکرهستیم امروز از واجبات است که از نظام حمایت و پشتیبانی کنیم .

خانه » آخرین اخبار » حزب و جناح مانع حمایت از نظام و رهبری نشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ؛حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در دیدار جمعی از مدیر مسئولان و خبرنگاران شهرستان رفسنجان در دفتر ایشان به مناسبت روز خبرنگاربا تبریک روز خبرنگار اظهار داشت :نقش رسانه های در کشور نقش بی بدیلی است کارایی و کارآمدی انها زیاد است و می تواند در بهسازی و ساختارهای ارزشمند نظام موثر باشند .

وی بیان داشت :تبیین مسائل ،نقطه نظرات ،پیشنهادات و انتقادات به نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می کند در حالیکه دشمن جنگ روانی و تبلیغاتی راه انداخته است و می خواهد نظام ما چهل سالگیش را نبیند همه مسئولین و شما خبرنگاران می توانید بر علیه جنگ روانی دشمن کارساز باشید .

رمضانی پور تصریح کرد : جنگ اقتصادی در همه دنیا وجود دارد ولی هدف دشمن نظام جمهوری اسلامی است همه باید کمک کنیم با ارائه یک راهکارخوب به جنگ با مشکلات برویم .

امام جمعه رفسنجان افزود :مردم رفسنجان در همه عرصه ها همیشه پیشتاز بودند گرفتاری معیشتی و مشکلات تولید وجود دارد و ما  آنها را  قبول داریم دلیلی ندارد که کمک نکنیم مردم در روز جمعه به میدان خواهند آمد تا نشان بدهند پایبند نظام هستند با اطلاع رسانی و توجیه مردم ،هیچ تجمعی را نخواهیم داشت .

وی تاکید داشت :به مشکلات و دغدغه های شما خبرنگاران واقفیم نظام ما از آن همه است حزب ، گروه وجناح هیچ کدام ما را از حمایت از نظام و رهبری بازنمی دارد همه اعضای یک پیکرهستیم امروز از واجبات است که از نظام حمایت و پشتیبانی کنیم .

رمضانی پور یادآور شد :فساد وجود دارد و بیشتر از درون دولت است  ودولت با مفسدان به صورت اساسی برخورد خواهد کرد .

وی به خانه مطبوعات در شهرستان اشاره داشت و گفت :با راه اندازی خانه مطبوعات در رفسنجان و با همکاری همدیگر می توانید مشکلات را حل کنید امیدواریم زیرساختهایی برای ایجاد خبرنگاران خبرگزاری مرکزی ساخته شود ما در کنار شما و مسئولین خدمتگذار شما هستیم .

امام جمعه رفسنجان گفت :اگر قلم رها شود چه بسا ممکن است گرفتاریهایی برای کشور به وجود آید باید مواظب زبان وقلم خود باشیم مخصوصا در این شرایط حساس اقتصادی کشور باید بیشتر مواظب باشیم .

وی اضافه کرد :مسئولین شاید وعده هایی از زبان وزیر و مسئولین بالارتبه برای مردم می گیرند این وعده ها یا انجام نمی شود یا دیر انجام می گیرد باید کارسازی شود با مسئولین در ارتباط باشید و نظرات امید بخش  و قانع کننده را به مردم منتقل کنند مردم بابت معیشت ناراحت هستند ما اگر جو روانی را تشدید کنیم گرفتاری بیشتری ایجاد می شود.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان دیدار روز خبرنگار روز خبرنگار در رفسنجان نظام و ملایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان