«تبسم خدا» لبخندی برای شهدا

  • شناسه خبر: 14781
«تبسم خدا» لبخندی برای شهدا

هم زمان با سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین جشن تولد شهدای رفسنجان، عصر روز شنبه ۲۱ بهمن ماه در مصلای بزرگ امام خامنه ای رفسنجان برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، در این مراسم روحانی که با حضور مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی و با […]

خانه » آخرین اخبار » «تبسم خدا» لبخندی برای شهدا

هم زمان با سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین جشن تولد شهدای رفسنجان، عصر روز شنبه ۲۱ بهمن ماه در مصلای بزرگ امام خامنه ای رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، در این مراسم روحانی که با حضور مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی و با همکاری فرمانداری، نهاد نمازجمعه و اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی برگزار می شود، از تندیس اهدایی به خانواده معظم شهدا رونمایی می شود.

این گزارش می افزاید: کانون فرهنگی و هنری مسجد شهید حسن عبدالهی به عنوان مبتکر این طرح، طی فراخوانی از علاقمندان دعوت کرده است که برای شهید مورد نظر خود هدیه ای در روز برگزاری جشن تهیه و به ستاد برگزاری تحویل دهند تا به خانواده های نیازمند اهدا گردد.

مسئولین برگزاری این مراسم ابراز امیدواری کردند بر گزاری طرح «تبسم خدا» فتح بابی برای اجرای اینگونه مراسم در سطح کشور باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم، بزرگترین کیک تولد رفسنجان نیز آماده و میان حضار تقسیم می شود.

برچسب ها:
تبسم خدا تولد رفسنجان شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان