امام جمعه موقت رفسنجان:

هر سه قوه برای حل مشکلات مردم به میدان آیند

  • شناسه خبر: 147454
هر سه قوه برای حل مشکلات مردم به میدان آیند

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: حل مشکلات مردم با میدان داری یک قوه به سرانجام نمیرسد و هر سه قوه باید به همراه مردم به میدان بیایند و آستین همت را بالا بزنند.

خانه » اقتصادی » هر سه قوه برای حل مشکلات مردم به میدان آیند

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات و با گرامیداشت ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری اظهار داشت: جا دارد به شهردار محترم تبریک و خداقوت گوییم و توفیق ایشان و همکارانشان را برای آبادانی شهر را از خداوند متعال مسئلت داریم.
وی افزود: شهر ما کمبود های زیادی دارد که ان شاء الله با همت و تلاش مضاعف بتوانیم زیرساخت های این شهر را از جمله بحث نهضت آسفالت را در پیش گرفتند همچنان ادامه پیدا کند. کوچه ها، محله ها و هرجا که ضعف و کمبودی وجود دارد با همت بلند و کوشش مضاعف این کمبودها رفع بشود.جا دارد به هم شهرداران و هم دهیاران که در روستاها در عرصه های سازندگی خدمت میکنند تبریک و خداقوت بگوییم.

خطیب موقت رفسنجان باتوجه به ۱۶ الی ۲۳ تیر به عنوان هفته مالیات عنوان کرد:  پرداخت مالیات از ضروریات برای مدیریت جامعه، ثبات امنیت، بهداشت و زیرساخت های شهری برای مردم است؛ بدون شک پس از مسائل اعتقادی و معنوی یکی از اموری ک به جامعه اسلامی قوام و ثبات میبخشد مسائل اقتصادی است وباتوجه به اینکه اقتصاد جهانی در حال جدا شدن از وابستگی به اقتصاد نفتی است مالیات به عنوان مهمترین ابزار درآمد مطرح بوده به طوری که بسیاری از کشور ها بخش عمده ای از منابع بودجه خود را از این راه تأمین میکنند.

وی افزود: باید واقف باشیم مالیات هایی که پرداخت میشود سودش متوجه خود مردم خواهد بود و نکته ای که باید به آن توجه شود دریافت مالیات باید بر اساس عدالت اسلامی و عدالت اجتماعی صورت بگیرد.

حسینی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: امام صادق رئیس مذهب تشیع است؛ امامی که بیشترین خدمت را به فرهنگ اسلام ناب محمدی نمود. شایسته است که ملت عزیز رفسنجان همانند همه جای ایران این روز را گرامی بدارند و با تشکیل مجالس عزا دین خود را به این امام ادا نمایند و با رفتار پسندیده و اعمال نیک قلب حضرت را از خود راضی نماییم.

وی در ادامه باتوجه به ۲۱ تیرماه سالروز فاجعه خونین مسجد گوهرشاد تصریح کرد:این فاجعه توسط رضاخان پهلوی به وجود آمد .مأموریت رضاخان این بود که اسلام زدایی را در ایران نهادینه کند و هر روز یکی از مسائل دینی را کم رنگ کند ازجمله مسئله حجاب را.
حسینی خاطر نشان کرد: حجاب چیزی نیست که مراجع گفته باشند؛ حجاب چیزی نیست که روحانیت گفته باشد؛ حجاب را خود خدا در قرآن گفته است.
وی تصریح کرد: رضاخان مأموریت داشت حجاب و نوع لباس را تغییر دهد؛ اینجا علمای ما که همیشه سنگربانان دین هستند همراه با مردم متدین در مقابل این اسلام ستیزی رضاخان قیام کردند ازجمله در مسجد گوهرشاد جمع شدند و شعارهای ضد سلطنت و شعارهایی به نفع حجاب دادند و قزاق ها و نیروهای امنیتی آن زمان با مسلسل حمله کردند و جمع زیادی از مردمی که آنجا در دفاع از حجاب و دفاع از دین جمع شده بودند را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت رفسنجان در پایان باتوجه به مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی بیان داشت: حل مشکلات مردم با میدان داری یک قوه به سرانجام نمیرسد و هر سه قوه باید به همراه مردم به میدان بیایند و آستین همت را بالا بزنند.
وی افزود: به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و کشور باید به میدان آمده و فرموده رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشند که فرمودند اگر مردم به صحنه بیایند هیچ مشکل لا ینحلی وجود نخواهد داشت.
حسینی گفت: ما باید صادقانه، شفاف و هوشمندانه با ملت خود سخن بگوییم و از آنها برای حضور در این صحنه نبرد همه جانبه و سخت کمک بگیریم وگرنه اسیر شگرد های دشمن خواهیم شد. علی کل حال هوشیاری و بصیرت همه ی نقشه ها را خنثی خواهد کرد.

برچسب ها:
امام جمعه موقت رفسنجان حجت الاسلام سید محمود حسینی: سه قوه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان