فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان مطرح کرد :

متخلفین چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند

  • شناسه خبر: 141468
متخلفین چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت: کسانیکه اقدام به هنجارشکنی و انجام حرکات پر خطر در چهارشنبه آخر سال کنند طبق قانون با انها برخورد و تا پایان تعطیلات نوروزی هم خود فرد بازداشت  و هم خودروی انها  توقیف خواهد شد .

خانه » اجتماعی » متخلفین چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ نصرالله عباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه رفسنجان که روز گذشته در ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت :تعامل پلیس با رسانه موجب ارتقای امنیت است .

وی بیان داشت : رسانه ها در تعامل با پلیس می توانند با اگاهی و انتشار، امنیت اجتماعی را فراهم آورند و یکی از مهترین و تاثیرگذارترین بخشها در امنیت اجتماعی جامعه می باشند.

سرهنگ عباسی تصریح کرد : فعالان در این عرصه می توانند با اگاهی بخشی به جامعه از بروز بسیاری از جرائم ، ناهنجاری ها و اسیب ها در جامعه پیشگیری و جلوگیری نمایند .

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان عنوان داشت :شناسایی و شناساندن خطر وقوع حوادث و خطرها به مردم ، مسئولین و متولیان امر و اتخاذ تدابیر لازم مسئولین برای کاهش اثر اسیب ها و خطرات احتمالی وظیفه رسانه هاست .

وی با بیان اینکه شعار سال جدید نیروی انتظامی “آرامش بهاری با نظم و امنیت می باشد افزود :طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۷ طی دو مرحله اجرا می شود .

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد :در رفسنجان طرح نوروزی با استقرار ۴ ایستگاه در میادین ۲۲ بهمن ،محور زرند،محوراصلی کرمان و یک ایستگاه در خانه حاج اقا علی خدمات راهنمایی وارائه  بروشور نقشه را به مسافران نوروزی انجام خواهد داد.

وی تاکید داشت :در این طرح مامورین پلیس در مراکز خرید و فروش ،بوستانها،مراکز تجاری و محل اسکان مسافرین نوروزی نسبت به روان سازی ترافیک ،تامین امنیت و برخورد با متخلفان ارائه خدمات می دهند .

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان به برگزاری چهارشنبه سوری به صورت محله محور تاکید داشت و گفت :انجام هرگونه جشن برای چهارشنبه سوری در یک مکان خاص ممنوع است با توجه به مزاحمت های ایجاد شده در پارکها و میادین شهر برگزاری چنین مراسمی در این اماکن ممنوع است .

وی ادامه داد :جوانان باید به توصیه های والدین و نیروی انتظامی  توجه کنند و نکات امینی را رعایت کنند .

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه پلیس برای چهارشنبه اخر سال با جدیت وارد عمل شده و با متخلفان برخورد قانونی می کند گفت :با افرادی که به نوعی با خرید و فروش مواد محترقه دخالت دارند برخورد قانونی خواهد داشت و به کسانیکه اقدام به هنجارشکنی و انجام حرکات پر خطر کنند طبق قانون با انها برخورد و تا پایان تعطیلات نوروزی هم خود فرد بازداشت  و هم خودروی انها  توقیف خواهد شد .

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان با بیان اینکه مهترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد،تعامل و مشارکت مردم با پلیس می باشد یاداور شد : والدین در اخر سال فرزندان خود را اگاهی دهند تا زیانهای مالی و جانی برای انها پیش نیاید  باید کودکان را اگاهی دهیم تا از حوادث درک خوبی داشته باشند .

وی افزود :والدین می توانند در زمینه وسایل اتش بازی بی خطر کودکان خود را همراهی نمایند از نگهداری و ساخت هر گونه مواد اتش زا در زیرزمین خانه خودداری کنند .

سرهنگ عباسی ضمن بیان عملکرد نیروی انتظامی در۱۱ ماه سال ۹۶ اذعان داشت :۱۴ درصد کاهش سرقت و یک درصد افزایش کشف دستگیری داشتیم .

وی افزود :در تصادفات درون شهری ۶ درصد کاهش ،در تصادفات فوتی برون شهری ۱۵ درصد کاهش در تصادفات خسارتی درون شهری ۱۴ درصد افزایش و برون شهری ۹ درصد کاهش داشتیم .

سرهنگ عباسی ادامه داد :در زمینه مبارزه با کالای قاچاق ۱۰۰ درصد کاهش سوخت قاچاق ،۱۴۸ درصد افزایش کشف کالای قاچاق ،خرید و فروش مواد مخدر ۵۹ درصد کاهش کشف مواد مخدر از نوع تریاک ،۱۳ درصد افزایش کشف حشیش ،۹۹ درصد افزایش کشف مواد مخدر صنعتی را داشته ایم .

وی با اشاره به اینکه در زمینه  مواد مخدر ۱۳۶ درصد افزایش دستگیری قاچاق چی نسبت به سال گذشته داشته ایم گفت :پلیس در زمینه های مختلف موفقیت های چشمگیری داشته است .

 

 

برچسب ها:
چهارشنبه سوری چهارشنبه سوری در رفسنجان فرمانده انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان