توقف روند پیروزی های مس رفسنجان + تصاویر و حواشی

  • شناسه خبر: 139748
توقف روند پیروزی های مس رفسنجان + تصاویر و حواشی

 دیدار دو بین تیم های فوتبال صنعت مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ دسته یک کشور در رفسنجان بدون گل به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » توقف روند پیروزی های مس رفسنجان + تصاویر و حواشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” ، عصر امروز در ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس رفسنجان دیدار دو تیم های فوتبال صنعت مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی از هفته بیستم و چهارم لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان  برگزار شد که با نتیجه صفر ، صفر به پایان رسید.

مس رفسنجان که با سرمربیگری نتیجه بسیار خوبی در نیم فصل دوم گرفته است و موفق شده بود خود را از رتبه های پایین جدول به رتبه هفتم جدول رده بندی برساند، امروز امیدواری زیادی داشت تا با پیروزی برابر ملوان در بازی خانگی همچنان به روند روبه رشد خود ادامه بدهد و به رتبه های بهتری در جدول رده بندی دست پیدا کند.

اما از طرف دیگر ملوان هم که بر خلاف تصور نتوانست در این فصل چهره یک تیم مدعی را به خود بگیرد، امید داشت این بازی را پیروز شود و همچنان شانس کم خود برای صعود به لیگ برتر را زنده نگه دارد که این اتفاق نیفتاد.

در نهایت تلاش بازیکنان ملوان و مس رفسنجان با گلی همراه نبود تا دو تیم شانس رسیدن به رتبه های بالای جدول را از دست بدهند و چشم انتظار هفته های باقی مانده تا پایان لیگ یک باقی بمانند.

لازم بذکر است که مسابقه بعدی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان یکشنبه ششم اسفند ماه با تیم فوتبال راه آهن در تهران برگزار میشود.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی

 

علی سامره سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان

علی سامره سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان

ترکیب مس رفسنجان:
نیما علیپور , حامد محمودی , حسین شنانی , سجاد حیدری , عباس کاظمیان , محمود تیغ نورد , امیر خدامرادی , سید کاظم حیات منش , علی اکبر حیدری نیا , جواد مولایی , محسن ورزکار

ترکیب ملوان بندر انزلی : 
علیرضا حیدری, عظیم گوگ,مهیار زحمتکش, وحید حیدریه, پوریا غلامی, شهاب زندی, پژمان نوری, امین جهان کهن, حافظ یعقوبی, بابک مرادی, شهریار مقانلو

برچسب ها:
تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان جام آزادگان علی سامره لیگ دسته یک لیگ فوتبال مس رفسنجان ملوان بندر انزلی ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان