بخشدار رفسنجان خبر داد :

ارائه تسهیلات ویژه اشتغال به روستاییان

  • شناسه خبر: 137623
ارائه تسهیلات ویژه اشتغال به روستاییان

بخشدار رفسنجان از ارائه تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و گفت : ایین نامه تسهیلات روستایی ابلاغ شده است و متقاضیان می توانند با توجه به امکانات با مراجعه به سایت کارا ثبت نام نمایند.

خانه » اقتصادی » ارائه تسهیلات ویژه اشتغال به روستاییان

به گزارش خانه خشتی ؛ مصطفی خشی بخشدار مرکزی شهرستان رفسنجان روز گذشته در دیدار با شورا و دهیاری روستای ابراهیم اباد حاجی اظهار داشت :روشنایی ورودی این روستا در اولویت اول ما قرار دارد ،با پیگیری که نماینده مجلس انجام دادند به شما قول انجام این مهم را می دهیم .

وی بیان داشت :در خصوص اجرای خط لوله اب روستای حاجی اباد هم قول مساعدت به شما می دهیم از انجائیکه بودجه اختصاصی شرکت اب و روستایی ۱۷ درصد می باشد هنوز محقق نشده است امیدداریم با پیگیریهای شما در راستای پیشرفت این روستا قدم برداریم .

بخشی با بیان اینکه مشکلات و کارهای روستا را بین اعضای خود تقسیم نمایید  افزود :هر کدام اعضا یک موضوع را پیگیری نمایند و هر هفته جلسه بگذارید گزارش کار را ارائه دهید این کار هم باعث مشارکت و دلگرمی اعضای شورا می شود و تا حدودی بار از دوش رئیس شورا برداشته می شود .

بخشدار مرکزی تصریح کرد :خط تلفن ثابت این روستا با پیگیریهای لازم انجام خواهد شد .

وی در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی گفت : ایین نامه تسهیلات روستایی ابلاغ شده است و متقاضیان می توانند با توجه به امکانات با مراجعه به سایت کارا ثبت نام نمایند.، بسته به موضوع کارشان به مراجع ذیربط مراجعه کنند مثلا اگر موضوع کاریشان کشاورزی یا صنعت و گردشکری باشد به مراجع مربوطه ان  مراجعه کنند .

بخشی ادامه داد :با ثبت نام در سایت کارا و ارائه طرحهای خود میتوانند فعالیت کنند ،کسانی می توانند تسهیلات بگیرند که چک برگشتی و وام معوقه نداشته باشند .

بخشدارمرکزی رفسنجان با اشاره به اینکه ما در راستای ارائه تسهیلات هر گونه همکاری را خواهیم داشت تاکید کرد :در خصوص راه اندازی کارگاه خیاطی تسهیلات ۶ درصد ارائه می شود با بازپرداخت چند ساله و همچنین در خصوص راه اندازی کارگاه قالی بافی هم کسانیکه تمایل به همکاری دارند با ارائه امکانات با انها همکاری لازم را داریم .

وی افزود : ستاد مدیریت بحران روستایی در این روستا تشکیل می شود تا در صورت بروز بحران اقدامات لازم در روستا انجام شود تیم امدادی روستا تشکیل می شود و یک نفر به عنوان مسئول خانه هلال معرفی می شود و با ارائه اموزشهای لازم تیمهای امدادی را راه اندازی می کند .

بخشدار مرکزی خاطرنشان کرد :مردم این روستا می توانند با اخذ وام ۲۵ میلیونی تمام خانه های خشتی را نوسازی کنند  ۵ میلیون این وام بلاعوض می باشد .

وی  افزود :با تمام توان در راه خدمت به شما روستائیان قدم بر می داریم و این کار جز با همکاری شما مقدور نخواهد شد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان