جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان عنوان کرد:

امنیت پایدار با اتکا به مردم و معتمدان محل ایجاد می شود

  • شناسه خبر: 133914
امنیت پایدار با اتکا به مردم و معتمدان محل ایجاد می شود

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: هر کسی که تمایل دارد در این شورا برای برقراری نظم و امنیت محله خود با پلیس همکاری کند می تواند به کلانتری محل خود مراجعه و آمادگی خود را اعلام کند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

خانه » اجتماعی » امنیت پایدار با اتکا به مردم و معتمدان محل ایجاد می شود

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ رضاخلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان شب گذشته با هیئت همراه از جمله رییس کلانتری ۱۲ و مشاوران انتظامی این شهرستان ضمن حضور در جلسه معتمدین پلیس در روستای مهدی اباد سردار به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی گفت : ریش سفیدان و معتمدان پلیس با حضور خود در جامعه و ارتباط با مردم می توانند نقش بسزایی در ایجاد امنیت پایدار داشته باشندوما به این سرمایه های اجتماعی نگاه خاصی داریم و می توانیم سرقت ها، نزاع ها و درگیری ها را بسیار زیاد کاهش دهیم.


جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از معتمدین محل به عنوان بازوان تنومند نظام یاد کرد و افزود : در شرایط سخت و خاص می توانیم با اتکا به شماها از خیلی از اتفاقات تلخ و ناگوار جلوگیری کنیم.
این مقام انتظامی با بیان اینکه شوراها و معتمدین ومحل چشم پلیس هستند اشاره کرد : ما همواره به رؤسای کلانتری ها ، پاسگاه ها و عوامل انتظامی خود گفته ایم که در شرایط مختلف مانند اختلافات خانوادگی ، مشکلات مالی و … با ریش سفیدان و معتمدان محلات این درگیری ها را کاهش و قبل از تشکیل پرونده و کشیدن کار مردم به مراجع ذی صلاح توسط این عوامل رسیدگی شود.
سرهنگ “خلیلی” با بیان برخی از آسیبهای اجتماعی و روز جامعه افزود: امنیت یک هدیه ی الهی و بزرگی است که با کمک شما می توانیم آن را به نحو احسن حفظ و صیانت کنیم تا جامعه ی سالم ، امن و به دور از نا امنی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.


وی همچنین اظهار داشت: هر کسی که تمایل دارد در این شورا برای برقراری نظم و امنیت محله خود با پلیس همکاری کند می تواند به کلانتری محل خود مراجعه و آمادگی خود را اعلام کند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.
جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان، تعامل و همکاری مردم با پلیس را سازنده و راهگشای موفقیت نیروی انتظامی در ماموریت های محوله دانست و تأکید کرد: پلیس پاسخگو از مهمترین راهبردهای نیروی انتظامی بشمار می رود و امروزه اخلاق حرفه ای پلیس موجب تقویت تعاملات پلیس و همفکری در جامعه شده است.
لازم به ذکر است وی در پایان این مراسم به مشکلات مردم رسیدگی و و در برخی موارد دستورات لازم ابلاغ گردید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان