فرماندار رفسنجان در مراسم تجلیل از خبرنگاران عنوان کرد:

خبرنگاری تیغ دو لبه / خبرنگاران رفسنجان با همه مشکلاتشان تلاشگر هستند

  • شناسه خبر: 127345
خبرنگاری تیغ دو لبه / خبرنگاران رفسنجان با همه مشکلاتشان تلاشگر هستند

فرماندار رفسنجان گفت: خبرنگار می تواند باعث اتحاد و همدلی و بکار گیری پتانسیل ها شود یا باعث نفاق و دورویی و از هم گسیختگی جامعه شود.

خانه » اجتماعی » خبرنگاری تیغ دو لبه / خبرنگاران رفسنجان با همه مشکلاتشان تلاشگر هستند

به گزارش خانه خشتی, حمیدملانوری در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان, شهربابک و انار که به همت مس منطقه کرمان در فرهنگستان شهر سررچشمه برگزار شد با گرامیداشت ١٧مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک این روز به جامعه رسانه ای استان به ویژه شهرستان رفسنجان , از شهید مدافع حرم محسن حججی یاد کرد و اظهار داشت:شهید حججی تاریخ ساز و افتخار بزرگی برای جامعه اسلامی شد.
وی در ادامه افزود:خبرنگار یک واژه نیست , خبر و خبرنگاری یک جریان و مسیر است، عمر خبرنگار به دوره معاصر ما نیست و برمیگردد به خلقت اولین مخلوق و به درازای عمر بشر است.

ملانوری بیان داشت:هر کس در هر دوره برای انتقال مطلب استناد به اسنادی می کند که افرادی مثل خبرنگار انها را ضبط کرده است؛ خبرنگار هم می تواند بسیار ارزشمند باشد که ادمها را به اعلی علیین برساند هم می تواند بد عمل کند که جامعه را به نابودی برساند.

فرماندار رفسنجان گفت: خبرنگار جایکاهش می تواند به عظمت و بزرگی جایگاه انبیای الهی باشد بهترین اخبار را خداوند بزرگ خلق کرده است و بزرگترین خبرنگار پیامبر(ص) و بزرگترین مجموعه خبری قران کریم است.

وی ادامه اد: کسی که در حوزه خبر ورود پیدا می کند باید بداند که بهترین کار و نوع خدمتی که می شود به بشر اد را انجام می دهد چون خداوند خواسته بهترین پندها را به عنوان منشور اخلاقها به دوران های مختلف منتقل کند؛ خبرنگاران بدانند کارشان کار پیامبری است و رسالت انبیاء الهی را انجام میدهند.

ملانوری گفت: پیشنهاد و راهکار در کنار انتقال خبر در قران امده خوب است که خبرنگار باید چنین عمل کنید، خبرنگار به عنوان بهترین کارشناس در جامعه بهترین راهکارها را انتقال دهد.

وی کار خبر و خبرنگاری را تیغ دو لبه عنوان کرد و گفت: خبرنگار می تواند باعث اتحاد و همدلی و بکار گیری پتانسیل ها شود یا باعث نفاق و دورویی و از هم گسیختگی جامعه شود.

ملانوری خاطر نشان کرد: در کنار همه توانمندی ها و سرمایه ها و منابعی که داریم اکر جامعه رسانه ای قوی باشد و همه بتوانند استفاده کنند می توانند به توسعه موفق برسیم وگرنه نمی تواند به ایده ال برسد

وی با بیان اینکه خیلی توفیقات در جامعه مرهون زحمات انتقال دهنده این مطالب است تصریح کرد: اهل رسانه کسی است که نیازهای جامعه را منتقل کند بین کسانی که خدمت ارائه می دهند و خدمت دریافت می کنند تعاملی سازنده برقرار می کند و موجب حرکت جامعه به سمت ترقی می شود.

ملانوری افزود: هدف هر جامعه توسعه و پیشرفت است که همه باید به یک سمت حرکت کننداما اگر این مهم اتفاق نمی افتد به این علت است که عده ای مخالفند نه به عنوان منتقد بلکه مزاحم چون درک صحیح از مسیر ایجاد نمی شود اگر درک صحیح ایجاد شود همه به یک سمت حرکت می کنند

وی با بیان اینکه رسالت خبرنگار سنگین است خاطر نشان کرد: خبرنگاران رفسنجان پرتلاش کار می کنند هرچند به لحاظ مالی مشکلاتی دارند که یک جایی باید فکر اساسی شود، شما خبرنگاران زحمت میکشید و همه باید قدردان باشند.

برچسب ها:
خبرنگار فرماندار رفسنچان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان