از سوی یکی از ادارات و خوانندگان بیان شد:

جوابیه مطلب هدر رفتن آب در بلوار امام حسین(ع)

  • شناسه خبر: 12669
جوابیه مطلب هدر رفتن آب در بلوار امام حسین(ع)

  در پی درج مطلبی با عنوان به هدر رفتن آب در بلوار امام حسین(ع) + فیـلم و عـکس اداره محترم  آب وفاضلاب رفسنجان و یکی از خوانندگان مطلبی را بیان نمودند و طبق قولی که داده بودیم به اطلاع شما خوانندگان گرامی می رسانیم. یکی از ادارات: پایگاه خبری خانه خشتی با سلام احتراماً […]

خانه » آخرین اخبار » جوابیه مطلب هدر رفتن آب در بلوار امام حسین(ع)

 

در پی درج مطلبی با عنوان به هدر رفتن آب در بلوار امام حسین(ع) + فیـلم و عـکس اداره محترم  آب وفاضلاب رفسنجان و یکی از خوانندگان مطلبی را بیان نمودند و طبق قولی که داده بودیم به اطلاع شما خوانندگان گرامی می رسانیم.

یکی از ادارات:

پایگاه خبری خانه خشتی
با سلام
احتراماً با توجه به خبر درج شده در آن پایگاه در ارتباط با هدر رفتن آب در بلوار امام حسین ( ع ) شهر رفسنجان ، به استحضار می رساند ترکیدگی مورد اشاره مربوط به آب شرب شهر نمی باشد لذا اولاً این شرکت از دلسوزی مدیران و مسئولین آن پایگاه خبری به دلیل اهمیت دادن به موضوع صمیمانه تقدیر می‌نماید ثانیاً پیشنهاد می گردد در صورت مشاهده ترکیدگی خط لوله آب شرب به شماره تلفن ۱۲۲ این شرکت که به صورت شبانه روزی پاسخگو می باشد اطلاع داده و یا اینکه به شماره تلفن همراه ۰۹۱۳۳۹۲۱۴۶۲ پیام دهید.

یکی از خوانندگان:

باسلام. درخصوص به هدررفتن آب دربلوارامام حسین(ع) طبق نظر مسئول تاسیسات سازمان پارکهاوفضای سبزشهرداری این آب مربوط به یکی از قنوات اطراف شهر بوده وبه شبکه آب شهرداری ارتباطی ندارد.

پاسخ خانه خشتی:

اصولا در خانه خشتی  قصد بر زیر سوال بردن شخص و یا اشخاصی نبوده است. البته یکی از دلایل این موضوع این می تواند باشد که این پایگاه به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست و خود را مطیع و فرمانبردار رهبری می دانیم.

در مورد این مطلب هم اساسا اسمی از اداره ای نبردا ایم و این موضوع را هم بیان کرده ایم که قصد نادیده گرفتن خدمات را نداریم و در همین جا اعلام می کنیم ممنون ادارات پرکار دولتی و یا غیر دولتی هستیم.

اما چیزی که مشخص است این آب رهاست . حالا هر مدل آبی می خواهد باشد. بازهم از پاسخگویی اداره محترم آب سپاسگزاریم و انشالله الگویی باشند برای دیگران.

 

برچسب ها:
جوابیه، شرکت آب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان