امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

برای حفظ انقلاب باید شبکه بزرگ یاران انقلاب را گسترش داد

  • شناسه خبر: 121313
برای حفظ انقلاب باید شبکه بزرگ یاران انقلاب را گسترش داد

حجت الاسلام رمضانی پور گفت : مدیریت زمان توسط امام هادی (ع)شبکه ای در جامعه ان روز ایجاد شد و نظام الهی و ولایی را حفظ کردند امروز هم برای ما ایرانیها و افغانیها لازم است برای حفظ انقلاب یک شبکه بزرگ یاران انقلاب تشکیل بدهیم و داده ایم ان را تقویت کرد .

خانه » فرهنگی مذهبی » برای حفظ انقلاب باید شبکه بزرگ یاران انقلاب را گسترش داد

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت السلام رمضانی پور در مراسم یزرگداشت سومین روز خاکسپاری شهید مدافع حرم ،حسین رحمانی در مهمانشهر رفسنجان ضمن تسلیت شهادت امام علی نقی (ع) اظهار داشت : همه باید تلاش کنیم تا بیانات نورانی و حق، مقام معظم رهبری در جامعه نهادینه گردد.
وی افزود:طبق روایتی از امام هادی (ع) “اگر کسی با دلیل روشن وقاطع خدای خود را بشناشد تمام مصاعب دنیا برایش اسان خواهد شد “اگر کسانی هستند که از مشکلات شکوه می کنند این بدان است که از معرفت انان به خداوند کم شده است .
امام جمعه بیان داشت :کسانی بودند در انقلاب کمک کردند تا این انقلاب به پیروزی رسید اما بعدش نتوانستند انقلابی بمانند .تحقق اسلام ناب محمدی سختیهایی دارد امروز در برابر اسلام ناب محمدی ،اسلام امریکایی قدم علم کرده است ،لشکرکشی کرده است ،از خود مسلمانان یارگیری کرده است معین برای خود ایجاد کرده است تا در برابر اسلام ناب مقابله کند.
وی تصریح کرد :انقلاب اسلامی محمدی مربوط یک مرز خاص نبود هندسه انقلاب و مهندسین انقلاب همه جهان بشریت است از انجائیکه وجود امام ز مان (عج) این ماموریت را دارد و ما برای ظهور ان حضرت زمنیه سازی می کنیم.در برابر این همه قدرت جهانی و اتمی شما چگونه میتوانید یک حکومت جهانی عدل اسلامی را نهادینه کنید در حالیکه اینهمه سلاح درست شده است  . دولتهای سوریه و یمن و… از ذرات خانه و سلاح های اسرائیل واهمه ای ندارند .
امام جمعه افزود :اگر سران عربی خیانت و جنایت نمی کردند اسرائیل که هیچ  هرکس که میخواست پشت اسرائیل واقع شود نابود می شد .”رهبر مقام معظم رهبری میفرمایند :در ۲۵ سال اینده اسرائیل نخواهد بود ” اقا شمارش معکوس رابرایمان رقم زده اند انها بیشتر از ما می ترسند .اگر انها جنگهای نیابتی راه اندازی می کنند برای اینکه یک چند صباحی بر حیات ننگین خود اضافه کنند انها دنبال حیات دنیوی خود هستند .
وی بیان داشت :امروز لشکر فاطمیون در عرصه مقاومت حرف اول را می زند . اگر بنا به تضعیف و نابودی بود نباید فاطمیون از گردان به تیپ و بعد به لشکر بزرگ تبدیل می شد در حالیکه فاطمیون بیش از دو هزار شهید داده اند الان هم ظرفیت چند لشکر را برای خود اختصاص داده اند .
امام جمعه اذعان داشت :صهیونیست ها بدانند ما فقط یک لشکر در سوریه و لبنان داریم که مقاومت می کنند این قدرت صلابت و استقامت انها را نشان می دهد ده ها لشکر ،انها پشتوانه دارند همین الان از رفسنجان بیش از یک لشکر اماده برای اعزام به عراق ،سوریه ولبنان  داریم .
وی ادامه داد :ما شیعه حیدر هستیم در هر میدانی مجاهدت می کنیم  باید در کنار برادران افغانیها و پاکستانیها باشیم ناامنی برای انها ما را هم ناراحت می کند اینچنین نیست که مرزی برای اسلام داشته باشیم باید از مجاهد در راه خدا حمایت شود .
امام جمعه ضمن اشاره به روایتی از امیرالمومنین  بیان داشت :صدق الحدیث یکی از خصوصیات افراد دیندار می باشد .راست گویی را مصلحتی ندانیم ،امانت داری امانت پردازی ،نشر خوبیها در جامعه ،وفای به عهد وصله رحم ،محبت به ناتوانان در جامعه از دیگر افراد دیندار می باشد .
وی افزود :خوش خویی در جامعه توسط فرد دیندار نهادینه می شود ،شایسته است دین خود را تقویت کنیم چراکه ادم دیندار در مقابل دشمن می ایستد .
امام جمعه گفت :مدیریت زمان توسط امام هادی (ع)شبکه ای در جامعه ان روز ایجاد شد و نظام الهی و ولایی را حفظ کردند امروز هم برای ما ایرانیها و افغانیها لازم است برای حفظ انقلاب یک شبکه بزرگ یاران انقلاب تشکیل بدهیم و داده ایم ان را تقویت کرد .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان یاران انقلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان