فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان مطرح کرد :

وحدت ملی ،خون شهدا و ولایت فقیه عامل اصلی اقتدار کشور ماست

  • شناسه خبر: 119121
وحدت ملی ،خون شهدا و ولایت فقیه عامل اصلی اقتدار کشور ماست

امروز اگر انقلاب مقتدارنه در همه جای جهان از ان صحبت می شود مدیون وحدت مردم ،خون شهدا می باشد .این انقلاب باید مقتدرانه ثابت شود و در همه جا حضور پیدا کند .ودر همه جا الگو شده است .

خانه » آخرین اخبار » وحدت ملی ،خون شهدا و ولایت فقیه عامل اصلی اقتدار کشور ماست

به گزارش خانه خشتی ؛عصر روز گذشته سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در یادواره شهدای جنت فیض اباد که  در محل مسجد موسی بن جعفر میدان آزادی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت :هر کسی به نوعی در این یادواره حضور پیدا می کند به یاد شهدا هست چیزی غیر از دعوت شهدا نبوده است از مادر و پدر شهید گرفته تا بسیجیان ،همه به دعوت شهدا امده اند .

وی افزود : امروز اگر انقلاب مقتدارنه در همه جای جهان از ان صحبت می شود مدیون وحدت مردم ،خون شهدا می باشد .این انقلاب باید مقتدرانه ثابت شود و در همه جا حضور پیدا کند .ودر همه جا الگو شده است .

سرهنگ سلطانی تصریح کرد :شهدای گمنام نفس و روحی تازه را در جامعه ایجاد می کنند و این شهدا چند وقتی یک بار می ایند تا مهر تمدیدی بر این انقلاب بزنند .

وی افزود :ولایت فقیه سومین عاملی که انقلاب ما به وسیله ان شکل گرفت که سند ان در قدیر امضا شد .ولایت محوری از زمان حضرت علی (ع)بوده و ادامه داشته است .جوانی که در سوریه و مرزها می رود تا جانشان را برای انقلاب تقدیم کنند به خاطر ولایت فقیه است .

سرهنگ سلطانی بیان داشت :برخی جامعه اسلامی را می خواهند دو قطبی کنند .همه برای نظام زحمت کشیدند نگاهمان به این باشد که ولایت فقیه چی می گوید .عاقبت به خیری شما در این است که خط خط ولایت فقیه است و غیر .

وی افزود :شهدا دشمن شناس بودند .باید مواظب باشیم کلاه سرمان نرود. اگر امروز موشک نداشته باشیم می شیم سوریه و افغانستان .دشمن در پی دو قطبی کردن ایران است .هر چی که شهدا از ما می خواهند باید ان را انجام دهیم .

برچسب ها:
بسیجیان جامعه اسلامی خون شهدا دشمن شناسی سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان مسجد موسی بن جعفر میدان آزادی موشک یادواره شهدای جنت فیض اباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان