یادواره سرداران شهید گمنام رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 117331
یادواره سرداران شهید گمنام رفسنجان برگزار شد / عکس

یادواره سرداران شهید گمنام رفسنجان امروز باحضور خانواده های معظم شهدا ، مسئولین و دانش آموزان در دبیرستان شهید انصاری برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره سرداران شهید گمنام رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، یادواره سرداران شهید گمنام رفسنجان پیش از ظهر امروز باحضور جمعی از مسئولین شهرستان، خانواده های معظم شهدا، روحانیون، دانش آموزان و دیگر اقشار در سالن دبیرستان شهید انصاری رفسنجان برگزار شد.


سید محمد حسینی مدیر دبیرستان شهید انصاری رفسنجان در این مراسم با اشاره به عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه  بیان داشت: ایران در زمینه های علمی, ورزشی, سیاسی, … در جهان درخشان است و این اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این اقتدار را به سادگی به دست نیاورده ایم.
وی ادامه داد: به دستاوردهایی رسیده ایم که خار چشم دشمنان هستیم و دشمنان سعی در براندازی نظام همچنان فعالت دارند.


حسینی با بیان اینکه در حال حاضر مردم رفسنجان بیش از ۹۰۰شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند گفت: هشت شهید رفسنجان در بهبوهه انقلاب به شهادت رسیدند و بزرگانی دیگر از جمله امام جمعه فقید رفسنجان حاج شیخ محمد هاشمیان, حاج شیخ عباس پورمحمدی و مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی قبل و بعد انقلاب و نیز در بهبوهه جنگ خدمات رسانی میکردند.
وی ادامه داد:  این افراد با  جمع اوری کمکها  از رفسنجان و نیز نیروهای بسیجی را اموزش میدادند و در قالب چندین کاروان به جبهه اعزام نمودند.
در ادامه حاج علی حیدری راوی دوران دفاع مقدس نیز گفت :  اگر جانفشانی های برادران بسیجی و سپاه در ان دوران نبود معلوم نبود الان سرنوشت ایران چه بود.
حاج علی حیدری بیان کرد: دشمن در حالی هشت سال دوران دفاع مقدس را بر ایران تحمیل کرد که به تازگی ایران به پیروزی انقلاب اسلامی رسیده بود و ژنرالها و سران یا فرار کردند یا به زندان افتاده بودند یا اعدام شدند بنابراین دشمن زمانی جنگ را اغاز کرد که نیروها از هم پاشیده بودند.
وی خاطرنشان کرد: اما نیروهای بسیجی به یاری امام راحل امدند و به جبهه شتافتند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.
وی ادامه داد: امروز اگر در خط ولایت فقیه ماندیم کار کردیم.

برچسب ها:
دبیرستان شهید انصاری رفسنجان شهید گمنام علامه حلی یادواره سرداران شهید گمنام رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان