فرماندار مطرح کرد :

کوره های زغال سوز در رفسنجان تا پایان مرداد امسال ساماندهی و جابجا خواهند شد

  • شناسه خبر: 103776
کوره های زغال سوز در رفسنجان تا پایان مرداد امسال ساماندهی و جابجا خواهند شد

فرماندار رفسنجان گفت: کلیه واحدهای اراضی ملی باید معرفی شوند و تا پایان هفته آینده نسبت به جمع آوری و ساماندهی اقدام شود و امیدواریم تا ۱۵ مرداد امسال تمامی کوره های زغال سوز جابه جا شوند و تا پایان مرداد کلیه آنها جمع آوری شوند .

خانه » اجتماعی » کوره های زغال سوز در رفسنجان تا پایان مرداد امسال ساماندهی و جابجا خواهند شد

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز جلسه ای به منظور بررسی مشکلات و ساماندهی کوره های زغال سوز با حضور فرماندار ،بخشدار مرکزی ،حیدری رئیس منابع طبیعی ،آخوندی رئیس محیط زیست رفسنجان و فرمانده انتظامی برگزار گردید .
حمید ملانوری فرماندار رفسنجان ،ضمن اشاره به ضرورت ساماندهی کوره های زغال سوز اظهار داشت :دود ناشی از کوره های زغال سوز سمی می باشد و در حوزه سلامت بحران محسوب می گردد .
وی ضمن اشاره به اینکه در این مورد باید اقدام جدی صورت گیرد گفت :اگر چوب ها توسط زغال سوزها جمع آوری نگردد کشاورزان آنها را جمع آوری می کنند و آن را می سوزانند و هیچ استفاده ای از آن نمی شود لذا ضرورت دارد که برنامه ریزی صورت گیرد که استفاده بهینه از چوب شود .
فرماندار تصریح کرد :زمینی درمنطقه کشکوئیه و نوق مشخص کردیم که مورد تایید زیست محیط می باشد لذا با همکاری نیروی انتظامی و محیط زیست باید برخورد در این زمینه صورت گیرد .
وی بیان داشت : کلیه واحدهای اراضی ملی باید معرفی شوند و تا پایان هفته آینده نسبت به جمع آوری و ساماندهی اقدام شود و امیدواریم تا ۱۵ مرداد امسال تمامی کوره های زغال سوز جابه جا شوند و تا پایان مرداد کلیه آنها جمع آوری شوند .
فرماندار بیان داشت :فعلا در این خصوص اقدام صورت می گیرد و در خصوص برنامه های بلند مدت ساماندهی کوره ها با اخذ مجوز نسبت به ایجاد یک واحد صنعتی اقدام خواهد شد .
در ادامه منصور حیدری پور رئیس منابع طبیعی با اشاره به اینکه ۱۰۶ کوره زغال سوزی در اراضی ملی داریم اظهار داشت :تمامی صاحبان زغال سوز باید مجوز داشته باشند و در خصوص ساماندهی آنها باید اقدام جدی صورت گیرد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان