امام جمعه صفائیه:

با حقوق‌های نجومی و چند صد میلیونی مدیران برخورد شود

  • شناسه خبر: 102129
با حقوق‌های نجومی و چند صد میلیونی مدیران برخورد شود

امام جمعه شهر  صفائیه : با بیان اینکه در حالی که تورم غوغا می‌کند و گرانی و گرانفروشی از هر زمان بیشتر شده و برای خانواده‌های بی‌بضاعت زندگی کمرشکن شده، خواستار برخورد با حقوق‌های نجومی و چند صدمیلیونی مدیران از بیت‌المال هستیم.

خانه » آخرین اخبار » با حقوق‌های نجومی و چند صد میلیونی مدیران برخورد شود

 به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه مذهبی دارالصادقیون ، حجت الاسلام  رجب زاده  امام جمعه بخش فردوس در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه شهر صفائیه ضمن توصیه همگان به تقوای الهی و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت:  تقوا از اسباب جلب رحمت الهی است و به واسطه تقوا خداوند نوری را در دل انسان می‌دهد که موجب هدایت وی می‌شود و تقوا موجب آمرزش گناهان انسانمی گردد.

 وی در ادامه به بحث تهاجم فرهنگی دشمن و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در این باب اشاره کرد و گفت: در مبارزه با تهاجم فرهنگی باید جامعه به این باور برسد که همچون تهاجم نظامی با خطر مواجه‌ایم و باید قرارگاه‌های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی تشکیل دهیم و همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم در واقع باید همه امکانات برای مقابله با تهاجم فرهنگی بسیج شود.
رجب زاده افزود: امروزه ما در حال مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن هستیم و هدف دشمن فاصله گرفتن از اعتقادات و باورهای دینی و اسلامی است و ما باید ارزش‌های اسلامی ناب را گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: اگر فرهنگ یک ملت آسیب ببیند آن جامعه دچار پوچی و نابودی می شود. فرهنگ نقش اساسی در حیات یک جامعه دارد.

نماز جمعه شهر صفائیه

 خطیب  جمعه  شهر صفائیه  با اشاره به جنایات استکبار در منطقه، اظهار کرد: دنیای اسلام باید نسبت به حرکات و اعمال دنیای استکبار در منطقه، متحد شود و بازوی پیامبر (ص) را بگیرد و اجازه ندهد که دشمنان اسلام، پیامبر اکرم (ص) و قرآن را زمین بزنند که در این صورت همه جهان اسلام در برابر چنین حادثه‌ای مسئول هستند.

حجت الاسلام رجب زاده همچنین با اشاره به به موضوع وابستگی فرهنگی به خارج که همواره از سوی رهبری مطرح می‌شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره نسبت به وابستگی فرهنگی به خارج هشدار داده‌اند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان در حوزه فرهنگ، بیان کرد: دشمنان همواره دست به هجمه‌های فرهنگی علیه ایران می‌زنند و برای ما کالاهای فرهنگی با قیمت پایین از اسباب‌بازی کودکان تا نرم افزارهای مختلف تولید می‌کنند و در اختیار ما قرا می‌دهند.

رجب زاده افزود: دشمنان از طریق وابستگی فرهنگی سبک زندگی ما را هدف قرار داده و سبک زندگی اسلامی ما را از بین می‌برند.

نماز جمعه شهر صفائیه

امام  جمعه  شهر صفائیه تاکید کرد:  تنها راه حل برای رفع معضلات و مسائل فرهنگی کشور این بوده که فرهنگ در اولویت قرار گرفته و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی عزم جدی نسبت به مسائل فرهنگی داشته باشند. وقتی که مسئولان از بالا به مسائل فرهنگی توجهی ندارند چه انتظاری داریم که کسی در کف خیابان بخواهد مسائل فرهنگی را دنبال کند.

وی بیان داشت: فرهنگ باید اولویت باشد و اقتصاد و فرهنگ با هم حرکت کنند تا سعادت دنیا و آخرت تضمین شود. در این راستا همه مسئول هستیم و باید با امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به سمت سلامت فرهنگی سوق دهیم.

حجت الاسلام رجب زاده همچنین با اشاره به ششم تیرماه سال ۶۰، سالگرد سوءقصد به جان امام خامنه‌ای اظهار داشت: ایشان در سمت رئیس‌جمهوری در مسجد ابوذر در حال سخنرانی بودند که مورد حمله منافقین کوردل قرار گرفتند و از ناحیه کتف راست و دست جانباز شدند اما خدا بر ما منت نهاد و این ذخیره بزرگ را برای امت اسلام نگه داشت و چشم منافقین و اربابانشان را کور کرد و حضرت امام در مورد ایشان فرمودند: شما مانند خورشیدی هستید که نورافشانی می‌کنید و یک نفر را مثل ایشان که متعهد به اسلام باشد پیدا نمی‌کنید.

حضور مردم ولایی بخش فردوس در نماز جمعه شهر صفائیه

وی با اشاره به شبهای قدر افزود : به روایت هایی یکی از سه شب ۱۹ رمضان ، ۲۱ و ۲۳ رمضان شب قدر است که با وجود برکات در شب قدر بهتر است سختی بیداری هر سه شب به جان بخریم تا از این شب بهره کامل ببریم.

رجب زاده بابیان اینکه برخی از مدیران بدون در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مردم به بیت‌المال دستبرد می‌زنند، ادامه داد: مدیرانی که حقوق کذایی و نجومی دریافت می‌کنند نه‌تنها برعلیه حقوق ملت مرتکب خیانت شده‌اند بلکه اعتماد مردم را به مدیران پاک دست خدشه‌دار کردند.

وی وظیفه اصلی نظارت بر حقوق‌های نجومی و برخورد را آن‌ها بر عهده دولت دانست، گفت: متأسفانه در کشورمان شماری از مردم به دنبال تأمین مایحتاج زندگی روزمره‌اند ولی عده‌ای آشکارا با دریافت حقوق‌های نجومی از بیت‌المال سوءاستفاده می‌کنند که باید دستگاه‌های نظارتی بر افراد متخلف برخورد کند و اگر با این مدیران برخورد لازم صورت نگیرد اعتماد مردم به‌نظام شاید کمتر شود.

حضور مردم ولایی بخش فردوس در نماز جمعه شهر صفائیه

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان