نماینده مردم نوشهر و چالوس: رئیس جمهور یکشنبه هفته آینده به مجلس می‌آید

  • شناسه خبر: 9976
نماینده مردم نوشهر و چالوس: رئیس جمهور یکشنبه هفته آینده به مجلس می‌آید

خانه خشتی:نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس گفت: صبح یکشنبه با حضور رئیس جمهور در مجلس جلسه برگزار می‌شود و شب یکشنبه نیز نمایندگان مجلس به ضیافت افطار میهمان رئیس جمهور در بهارستان هستند. خانه خشتی به نقل از فارس؛ قاسم احمدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که در فرمانداری چالوس […]

خانه » آخرین اخبار » نماینده مردم نوشهر و چالوس: رئیس جمهور یکشنبه هفته آینده به مجلس می‌آید

خانه خشتی:نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس گفت: صبح یکشنبه با حضور رئیس جمهور در مجلس جلسه برگزار می‌شود و شب یکشنبه نیز نمایندگان مجلس به ضیافت افطار میهمان رئیس جمهور در بهارستان هستند.

خانه خشتی به نقل از فارس؛ قاسم احمدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که در فرمانداری چالوس برگزار شد، بیان داشت: فضای رودخانه چالوس به طوری است که بر اساس طغیان آب خسارت زیادی را به اطراف خود اعم از منزل مسکونی و بازار روز وارد کرده است و ساماندهی و بهسازی آن ضروری است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده است که برای انجام عملیات ساماندهی رودخانه مرکزی چالوس ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مقرر شد جلسه‌ای با معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شود تا این موضوع از طریق کمیته بحران تخصیص اعتبار شود.

احمدی بیان داشت: جداشدن اداره راه و ترابری شهرستان چالوس از نوشهر کار خوب و پسندیده‌ای بود که انجام شد اما فعالیت‌های زیادی در این حوزه در چالوس وجود دارد که اگر شبانه‌روزی هم کار شود جا برای کار و فعالیت وجود دارد.

وی بیان داشت: آسفالت و بهسازی روکش آسفالت جاده کندوان با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد و این موضوع یکی از نگرانی‌های مردم که در مسیر تردد می‌کردند بود.

احمدی تاکید کرد: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی چالوس از روند پیشرفت خوبی برخوردار است و استاندار مازندران نیز برای تجهیزات بیمارستان نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشت تا برای اختصاص اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی تجهیزات این بیمارستان اقدام شود.

وی گفت: یکی از درخواست‌های مسئولان چالوس از وزیر بهداشت و درمان آموزشی کردن این بیمارستان بود که امیدواریم تحقق یابد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر با انتقاد از وزارت راه و شهرسازی در مورد پروژه روگذر میدان میوه و تره بار چالوس گفت: این پروژه مدتی زیادی است که متوقف مانده و نیاز است برای شروع فعالیت آن و اتمام آن از سوی این وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام ویژه‌ای صورت پذیرد زیرا مشکلات زیادی را در این منطقه به وجود آورده است.

وی گفت: استاندار مازندران در نامه‌ای به وزیر نیرو در مورد انتقال آب دریای خزر از مازندران به سمنان و جنوب نوشت که مطالعات جدی صورت پذیرد تا این استان از نظر آب شرب، آب کشاورزی و صنعتی دچار مشکل نشود و نمایندگان مازندران نیز از وزارت نیرو درخواست کارشناسی ویژه‌ای را داشته‌اند.

وی گفت: فضای فعلی کشور فضای خوبی نیست و تحریم‌ها بسیار جدی است و دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا مانع پیشرفت ایران شود .

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران امروز بانی و موجب بیداری اسلامی در جهان است و دشمن از این اتفاق نگران است.

وی گفت: تعامل خوبی بین دولت و مجلس برقرار است. روز چهارشنبه در جلسه غیرعلنی وزرای اقتصای با نمایندگان نشست ۵ ساعته داشتند و صبح یکشنبه با حضور رئیس جمهور در مجلس جلسه برگزار می‌شود و شب یکشنبه نیز نمایندگان مجلس به ضیافت افطار میهمان رئیس جمهور در بهارستان هستند.

وی با انتقاد از ادغام وزارتخانه‌ها گفت: امروز معدن و تجارت در وزارتخانه مربوطه گم شده و بعضا مشاهده می‌شود وزیر مربوطه موضوع‌های دیگر ادغام شده وزارتخانه مربوطه را نمی‌داند و اطلاعات کافی ندارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان