تأیید خبر بازداشت عامل انفجار دمشق/احتمال پخش قریب الوقوع اعترافات

  • شناسه خبر: 9547
تأیید خبر بازداشت عامل انفجار دمشق/احتمال پخش قریب الوقوع اعترافات

خانه خشتی: نماینده پارلمان سوریه از دستگیری عامل انفجار روز چهارشنبه علیه ساختمان شورای عالی امنیت ملی سوریه خبر داد و تاکید کرد که همه نقاط کشور سوریه تحت کنترل دمشق است. خانه خشتی به نقل از فارس، “محمد زهیر غنوم” نماینده ادواری پارلمان سوریه ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس از دستگیری […]

خانه » آخرین اخبار » تأیید خبر بازداشت عامل انفجار دمشق/احتمال پخش قریب الوقوع اعترافات

خانه خشتی: نماینده پارلمان سوریه از دستگیری عامل انفجار روز چهارشنبه علیه ساختمان شورای عالی امنیت ملی سوریه خبر داد و تاکید کرد که همه نقاط کشور سوریه تحت کنترل دمشق است.

خانه خشتی به نقل از فارس، “محمد زهیر غنوم” نماینده ادواری پارلمان سوریه ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس از دستگیری عامل انفجار روز چهارشنبه در ساختمان شورای عالی امنیت ملی سوریه خبر داد و افزود: خبر دستگیری این مزدور تایید می‌شود و بنده در این همین مصاحبه صحت آن را برای شما و خوانندگان خبرگزاری فارس تایید می‌کنم.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر از کارکنان همان ساختمان است، از اعطای جزئیات بیشتر اجتناب کرد و افزود: احتمالا در آینده نزدیک پاره‌ای از اعترافات وی پخش شود.

غنوم با اشاره به اینکه فرد مذکور از سوی برخی از دشمنان ملت سوریه اجیر شده است، پاسخ دمشق را کوبنده خواند و افزود: هر کسی بخواهد امنیت سوریه را با تهدید مواجه سازد، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهد کرد و اجازه نمی‌دهیم آمریکا، دشمن صهیونستی یا ترکیه و قطر امنیت را از مردم سوریه سلب کنند.

این نماینده پارلمان دمشق با اشاره به اخبار دروغین منتشر شده از شبکه‌های العربیه و الجزیره مبنی بر سیطره مجموعه‌های مسلح بر بخش هایی از پایتخت سوریه گفت: این اخبار دروغ محض است و ترویست‌ها تاکنون نتوانستند بر هیچ منطقه‌ای از سوریه تسلط پیدا کنند.

وی با دروغین و ساختگی خواندن تصاویر منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها تاکید کرد که تصاویر منتشر شده مربوط به درگیری‌های جسته و گریخته است که بین تروریست‌ها و نیروهای حافظ امنیت کشور صورت گرفته است و طی آن شکست های سختی بر مجموعه‌های مسلح وارد شد.

غنوم با تاکید بر اینکه شهر دمشق و سایر شهرهای سوریه کاملا تحت کنترل دولت و نیروهای امنیتی سوریه هستند، از تلاش های قطر برای آماده‌ سازی منطقه ای در داخل قطر به منظور فیلمبرداری از آن به عنوان یکی از مناطق تحت سیطره نیروهای موسوم به ارتش سوری آزاد خبر داد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان