در بازدید مسئولین از فرودگاه مطرح شد:

فرودگاه رفسنجان نیازمند نگاه ویژه / به زودی پروازهای عتبات و عالیات از این فرودگاه راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 93718
فرودگاه رفسنجان نیازمند نگاه ویژه / به زودی پروازهای عتبات و عالیات از این فرودگاه راه اندازی می شود

در بازدید امروز مسئولین از فرودگاه رفسنجان موانع و نواقص مطرح شد و در صورت رفع آنها از سوی مسئولین شهرستان زمینه ی راه اندازی پروازها به عتبات و عالیات بصورت ماهانه ۵ پرواز در آینده ای نزدیک فراهم میگردد.

خانه » آخرین اخبار » فرودگاه رفسنجان نیازمند نگاه ویژه / به زودی پروازهای عتبات و عالیات از این فرودگاه راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز امام جمعه و فرماندار با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان و همچنین مدیر کل فرودگاه های استان کرمان و جمعی از معاونین وی از فرودگاه رفسنجان بازید کردند و مسائل و مشکلات پیرامون انجام پروازهای عتبات و عالیات از فرودگاه رفسنجان بررسی شد.

نزدیک به نیمی از زائرین استان از شهرستان رفسنجان هستند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در این بازدید فرودگاه را یکی از زیرساختهای رشد و توسعه شهرستان برشمرد و گفت: در سالهای اخیر اقدامات خوبی در فرودگاه فسنجان صورت گرفته و دهها میلیارد تومان در آن هزینه و سرمایه گذاری شده و لازم است نگاه ویژه ای به آن شود.

IMG_9604

وی افزود: نزدیک به نیمی از زائرین استان از شهرستان رفسنجان هستند و مردم این شهرستان استقبال خوبی دارند و همچنین توان دفاتر هواپیمایی این شهرستان نیز بالاست.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین افتخارات شهرستان رفسنجان و همینطور استان خدمات رسانی به حرم های ائمه اطهار(ع) است از جمله افزایش ۲۲۰ هزار مترمربعی حرم امام علی(ع) و ترفیع گنبد امام حسین(ع) که بر عهده ی استان کرمان است و بخش عمده ای از آن از سوی رفسنجان است.

وی ادامه داد: ضروری است که نگاه ویژه ای به شهرستان رفسنجان شود و مطالبات مردم در این امر برآورده شود.

IMG_9607

از شهرستان های رفسنجان و انار به صورت هفته ای ۸۰۰ نفر زائر به عتبات و عالیات اعزام می شوند

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان وجود فرودگاه در رفسنجان با توجه به موقعیت شهرستان را ضروری است و گفت: باید از ظرفیت بوجودامده استفاده مناسب شود.

وی با بیان اینکه از شهرستان های رفسنجان و انار به صورت هفته ای ۸۰۰ نفر زائر به عتبات و عالیات اعزام می شوند تصریح کرد: در صورتیکه فرودگاه رفسنجان فعال شود علاوه بر شهرستانهای انار و رفسنجان و بخش های این شهرستان ها از شهربابک ، سیرجان و حتی از کرمان می توانند از خدمات این فرودگاه بهرمند شوند.

ملانوری خاطر نشان کرد: در صورتی کوتاهی در ارائه خدمات بیشتر به مردم و رخ داد اتفاق ناگوار ما مسئولین مدیون مردم هستیم .

وی افزود: رویکرد شهرستان توسعه صنعت گردشگری است و یکی از ملزومات تبدیل شدن رفسنجان به یک قطب گردشگری خدمات پروازی مناسب به گردشگران است.

ملانوری تصریح کرد: نیاز است تا با توجه به تقاضای مردم برای سفرهای زیارتی و همچنین وعده ای که نزدیک به یکسال در این زمینه داده شده اقدام قابل توجهی صورت گیرد.

IMG_9634

نخعی مدیر کل فرودگاه های استان کرمان نیز وجود فرودگاه در شهرستان را زمینه ای برای رشد فرهنگی، اقتصادی و … دانست و گفت: تنها استان کرمان در کشور دارای ۵ فرودگاه فعال است که در سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در آنها بودیم.

وی افزود: ۱۶۵ پروژه در فرودگاه های استان به اتمام رسیده که ۳۵ پروژه ان در فرودگاه رفسنجان اتفاق افتاده است.

در ادامه از سوی معاونین مدیر کل فرودگاه های استان توضیحاتی راجع به نواقص و مشکلات پیش روی فرودگاه رفسنجان جهت راه اندازی پروازهای عتبات و عالیات از جمله اصلاح گیت ها و اتاق های سرور گذرنامه و سرور نهاد ریاست جمهوری، اصلاح مسیر ورود و خروج مسافرین و جداسازی سالن ها و اصلاح مسیر دسترسی فرودگاه و محوطه مقابل ترمینال مطرح گردید.

IMG_9640

در این بازدید که نمایندگانی از سوی دفاتر خدمات پرواز شهرستانهای رفسنجان و انار نیز حضور داشتند مقررگردید تا موانع و نواقص از سوی مسئولین شهرستان رفع گردد و زمینه ی راه اندازی پروازها بصورت ماهانه ۵ پرواز در آینده ای نزدیک فراهم گردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان