جامعه ورزش ایران بار دیگر داغ دار شد

  • شناسه خبر: 9337
جامعه ورزش ایران بار دیگر داغ دار شد

واژگونی اتوبوس حامل تیم ملی نونهالان پینگ پنگ منجر به کشته شدن ۷ بازیکن و مصدومیت ۳ نفر از اعضای این تیم شد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  آنا، تیم نونهالان استان مرکزی به‌ منظور حضور در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور امروز یکشنبه از تهران راهی مشهد شد. اتوبوس حامل این تیم در […]

خانه » اخبار ویژه » جامعه ورزش ایران بار دیگر داغ دار شد

واژگونی اتوبوس حامل تیم ملی نونهالان پینگ پنگ منجر به کشته شدن ۷ بازیکن و مصدومیت ۳ نفر از اعضای این تیم شد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  آنا، تیم نونهالان استان مرکزی به‌ منظور حضور در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور امروز یکشنبه از تهران راهی مشهد شد.
اتوبوس حامل این تیم در حوالی سبزوار به دلیل خواب آلودگی راننده و بی‌احتیاطی وی، واژگون شد. در اثر این حادثه هفت نفر کشته شدند و اعضای تیم نونهالان استان مرکزی نیز زخمی شدند.
رضایی، رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی در این رابطه اظهارداشت: مرتضی رضایی نفر اول این تیم، قهرمان خردسالان کشور در سال ۱۳۸۹ از ناحیه بینی دچار شکستگی شده است و دالایی، مربی تیم هم دچار آسیب دیدگی جدی شده است. وی به دلیل ضربه شدید از ناحیه بینایی احساس مشکل می‌‎کند.
وی خاطرنشان کرد که دو ورزشکار دیگر این تیم نیز زخم‎های سطحی برداشتند ولی حال عمومی آن‌ها خوب است.
رئیس هیات تنیس روی می‌زاستان مرکزی تاکید کرد: با اعضای تیم در تماس هستیم و در صورتی که مشکل بازیکن مصدوم حاد‌تر شود، هماهنگی‎های لازم را جهت انتقال وی به تهران و انجام مراحل کامل درمانی انجام خواهیم داد.

برچسب ها:
جامعه ورزش،داغدار،اتوبوس،نونهالان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان