امام جمعه رفسنجان:

منتخب مردم باید خود را متعلق به همه مردم بداند

  • شناسه خبر: 91242
منتخب مردم باید خود را متعلق به همه مردم بداند

امام جمعه رفسنجان گفت: منتخب مردم در مجلس باید فراجناحی عمل کند و خود را متعلق به همه مردم بداند.

خانه » آخرین اخبار » منتخب مردم باید خود را متعلق به همه مردم بداند

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت دخت نبی اکرم (ص) افزود: نماینده حتی اگر با حمایت یک جریانی به مجلس راه یافته باشد باید خود را متعلق به همه مردم بداند.

وی با اشاره به انتخابات و حضور ملت ایران در صحنه تصریح کرد: این افتخار و غرور را تبریک می‌گویم.

رمضانی‌پور گفت: به ‌رغم توطئه دشمنان مردم پای صندوق‌های رأی رفتند و برای دو مجلس مهم نمایندگان خود را انتخاب کردند که  آیت‌الله خاتمی، بهرامی خوشکارو علیمرادی هم نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری هستند.

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند« بهترین شما کسانی هستند که به مومنانی که نیازمند هستند، کمک می‌کند.

رمضانی پور رسیدگی به فقرا و نیازمندان جامعه را امری ضروری دانست و بیان کرد: قرآن کریم نیز پاداش احسان و نیکی را احسان و نیکی می داند.

وی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات یاد کرد و گفت: ساده‌زیستی، پاکدستی و حضور پیوسته در مسئولیت، هوشیاری و عزم راسخ از جمله تأکیدات ایشان به منتخبان مردم بود.

امام‌جمعه رفسنجان همچنین به انتظارات مردم از نمایندگان منتخب اشاره و ابراز داشت: مردم از نمایندگان خدمت صادقانه می خواهند.

وی ادامه داد: پاکدستی و ساده‌زیستی، ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی، حضور دائمی و پیوسته در جایگاه نمایندگی، شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام و ارائه واکنش انقلابی در برابر فتنه‌گران از جمله خواسته‌های مردم است.

رمضانی پور با بیان اینکه نماینده مردم باید منش جهادی در اندیشه و عمل داشته باشد، تأکید کرد: نماینده باید فراجناحی عمل کند ولو اینکه فردی با حمایت یک جریانی به مجلس راه یافته باشد، او باید خود را متعلق به همه مردم بداند و به همه جریانات نگاه عادلانه و مساوی داشته باشد.

وی با اشاره به اوضاع منطقه به نقشه مثلث توطئه آمریکا، اسراییل و عربستان برای تجزیه سوریه اشاره کرد.

رمضانی‌پور همچنین با اشاره به اینکه اکنون انتخابات به پایان رسیده و زمان کار و تلاش است، تصریح کرد: برای پیشرفت شهرستان به حضور همه نیاز داریم و امیدواریم سال آینده آمار سرمایه‌گذاری شهرستان بیش از پیش باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان