۹ دی پایان دلقک بازی عمرسعدها بود

  • شناسه خبر: 83660
۹ دی پایان دلقک بازی عمرسعدها بود

نهم دیماه روزی بود که جامعه هنری یک بار دیگر با قلم خود بیان کرد آنچه که گفتنی بود وهنرمندان به عنوان افسران جنگ نرم درجهت پاسداشت این روز بزرگ قدم برداشتند تا دریادها بماند .

خانه » آخرین اخبار » ۹ دی پایان دلقک بازی عمرسعدها بود

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از کرمان هنر ، عاشورا بود و همه دلها عزادارسالارشهیدان،  به رسم همه ساله مردم برای عزاداری آمده بودند . هیچ کس به ذهنش نمی رسید درروز عاشورا حسینی عده ای به رقص وپایکوبی مشغول باشند .

دلها گرفت و قلب ها شکست، به فاصله کمتر از سه روز، مردم به خیابانها ریختند تا تمام انزجار خود را ازکفر ونفاق بازگو کنند.

مردم آمدند تا با ولایت فقیه بیعت کنند و به دشمنان بگویند ما چون کوفیان نیستیم که امام خویش را تنها بگذاریم، آمد ه ایم درصحنه جانمان را فدای حسین «علیه السلام » ویارانش کنیم.

نهم دیماه یک روز نیست یک تاریخ درانقلاب جمهوری اسلامی است ، تاریخی که نقش منافقین و دشمنان قسم خورده اسلام ونظام را با خروش مردمی برد تا بدانند مردم همیشه یار و یاور نظام هستند . دست از دامن ولایت فقیه نخواهند کشید .

نهم دیماه یک روز نیست تجسم پیروزی وتداوم انقلاب است . دشمنان با نقش رسیدن به آرزوهای واهی خویش،  دلشان برای گرفتن ماهی خود ازانقلاب بی تابی می کرد . و به رسم یزیدیان روز عاشورا برای آنها روز رسیدن بود، یادشان رفته بود که عاشورا روز پیروزی حق بر باطل بود . برگه برگشت خورد و درروز نهم دیماه مردم با ندای رهبرشان به خیابان ها ریختند تا به دشمنان ثابت کنند هنوز بیرق کربلا برزمین نیفتاده و نخواهد افتاد .

نهم دیماه پایان دلقک بازی  عمرسعد و شمرها بود .

نهم دیماه روزی بود که جامعه هنری یک بار دیگر با قلم خود بیان کرد آنچه که گفتنی بود وهنرمندان  به عنوان افسران جنگ نرم درجهت پاسداشت این روز بزرگ قدم برداشتند تا دریادها بماند.

 نسل آینده هم بداند که نهم دیماه چه روزی است وچرا نهم دیماه با بقیه روزها فرق می کند .نویسندگان و جامعه هنری با ابزار خویش این روز را به تصویر کشیدند که درتاریخ ایران زمین سرزمین عشق به ولایت فقیه و شهادت بماند.

نویسنده :س.جعفری زاده

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان