واکنشها به پیروزی نامزد اسلامگرا درمصر:حماس: پیروزی “محمد مرسی” شکستی برای طرح عادی‌سازی روابط با اسرائیل است.

  • شناسه خبر: 7889
واکنشها به پیروزی نامزد اسلامگرا درمصر:حماس: پیروزی “محمد مرسی” شکستی برای طرح عادی‌سازی روابط با اسرائیل است.

خانه خشتی: یکی از رهبران حماس اعلام کرد که پیروزی نامزد اسلامگراها در انتخابات ریاست جمهوری مصر شکستی برای طرح عادی سازی روابط با اسرائیل به شمار می‌آید. خانه خشتی به نقل از فارس،”محمود الزهار” از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” اعلام کرد که پیروزی “محمد مرسی” نامزد گروه اخوان‌السلمون در انتخابات ریاست […]

خانه » آخرین اخبار » واکنشها به پیروزی نامزد اسلامگرا درمصر:حماس: پیروزی “محمد مرسی” شکستی برای طرح عادی‌سازی روابط با اسرائیل است.

خانه خشتی: یکی از رهبران حماس اعلام کرد که پیروزی نامزد اسلامگراها در انتخابات ریاست جمهوری مصر شکستی برای طرح عادی سازی روابط با اسرائیل به شمار می‌آید.

خانه خشتی به نقل از فارس،”محمود الزهار” از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” اعلام کرد که پیروزی “محمد مرسی” نامزد گروه اخوان‌السلمون در انتخابات ریاست جمهوری مصر “لحظه‌ای تاریخی و پیروزی بزرگی” است.

وی که با خبرگزاری فرانسه صحبت می‌کرد، گفت: این لحظه‌ای تاریخی بوده و مرحله تاریخی جدید در تاریخ مصر به شمار می‌آید که ۴۰ سال گذشته را تصحیح می‌کند. این شکستی برای برنامه عادی سازی روابط با اسرائیل و برنامه همکاری امنیتی با دشمن و فروش سرنوشت مصر به دشمن است.

براساس اعلام کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از شمارش آرا مشخص شد که “محمد مرسی”، نامزد اسلامگرا ۵۱.۷درصد آرا و “احمد شفیق”، آخرین نخست وزیر حسنی مبارک۴۸.۳ درصد آرا را کسب کرده‌اند تا به این ترتیب مرسی اولین رئیس جمهور اسلامگرا پس از دوره مبارک باشد.براساس این گزارش تعداد آرای صحیح ۲۵میلیون و ۵۷۷هزار و ۵۱۱ رأی بوده که محمد مرسی ۱۳ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۳۱ رأی را از آن خود کرد.احمد شفیق نخست وزیر مبارک ۱۲ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۸۰ رأی کسب کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان