گمرک چین خبر داد: افزایش واردات نفت چین از ایران

  • شناسه خبر: 7672
گمرک چین خبر داد: افزایش واردات نفت چین از ایران

خانه خشتی: گمرک چین اعلام کرد واردات نفت خام این کشور از ایران طی ماه می ۲۰۱۲ با افزایش ۳۴ درصدی نسبت به ماه قبل از آن به ۵۲۲ هزار بشکه در روز رسیده است. خانه خشتی به نقل از فارس، سازمان گمرک چین در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد میزان واردات نفت خام […]

خانه » آخرین اخبار » گمرک چین خبر داد: افزایش واردات نفت چین از ایران

خانه خشتی: گمرک چین اعلام کرد واردات نفت خام این کشور از ایران طی ماه می ۲۰۱۲ با افزایش ۳۴ درصدی نسبت به ماه قبل از آن به ۵۲۲ هزار بشکه در روز رسیده است.

خانه خشتی به نقل از فارس، سازمان گمرک چین در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد میزان واردات نفت خام این کشور از ایران طی ماه می نسبت به مدت مشابه سال قبل با افت ۲.۳ درصدی روبرو شده است .

بر اساس این گزارش ، میزان واردات نفت چین از ایران در این مدت به ۵۲۱۹۳۶ بشکه در روز رسیده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۳ درصد کاهش داشته است .

در عین حال میزان واردات نفت چین از ایران نسبت به ماه آوریل ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۳۴.۵ درصد معادل ۱۳۳۹۰۲ بشکه در روز افزایش داشته است . واردات نفت چین از ایران طی ماه آوریل ۲۰۱۲ میلادی به کمتر از ۳۸۸۰۳۴ بشکه در روز رسیده بود .

این گزارش افزود میزان واردات نفت چین از ایران در ماههای ژانویه تا می ۲۰۱۲ میلادی نیز با ۲۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳۸۹۸۵۷ بشکه در روز رسیده است .

یک مقام آگاه وزارت صنعت چین نیز در مصاحبه با رویترز تاکید کرد میزان واردات نفت چین از ایران در سال ۲۰۱۲ میلادی نسبت به سال قبل ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت . علت اصلی کاهش واردات نفت چین از ایران افت چشمگیر واردات شرکت سینوپک در سه ماه نخست ۲۰۱۲ میلادی است . واردات نفت این شرکت از ایران در سه ماه نخست ۲۰۱۲ میلادی به کمتر از ۲۸۵ هزار بشکه در روز رسیده است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان