مدیرکل آمار استانداری کرمان خبر داد:اجرای آمارگیری از قیمت کالاها و خدمات در کرمان

  • شناسه خبر: 7600
مدیرکل آمار استانداری کرمان خبر داد:اجرای آمارگیری از قیمت کالاها و خدمات در کرمان

خانه خشتی: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری کرمان گفت: طرح آمارگیری از قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری در استان کرمان انجام می‌شود. خانه خشتی، مهرداد محمدی‌سلیمانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای دو طرح آماری در استان کرمان اظهار داشت: معادن عمده‌ترین بخش تامین کننده مواد اولیه صنایع و ساختمان […]

خانه » آخرین اخبار » مدیرکل آمار استانداری کرمان خبر داد:اجرای آمارگیری از قیمت کالاها و خدمات در کرمان

خانه خشتی: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری کرمان گفت: طرح آمارگیری از قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری در استان کرمان انجام می‌شود.

خانه خشتی، مهرداد محمدی‌سلیمانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای دو طرح آماری در استان کرمان اظهار داشت: معادن عمده‌ترین بخش تامین کننده مواد اولیه صنایع و ساختمان هستند.

وی افزود: شناسایی ذخایر غنی مواد معدنی برای برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌برداری صحیح و علمی از آنها لازمه برنامه‌ریزی‌های بلند مدت در راستای توسعه صنعتی استان کرمان است.

مدیرکل آمار استانداری کرمان افزود: به همین منظور آمارگیری از معادن در حال بهره‌برداری استان با نظارت مرکز آمار ایران به صورت همزمان در سراسر کشور تا پایان مرداد ماه سال جاری اجرا می‌شود.

محمدی‌سلیمانی بیان داشت: طی آن به ۱۶۵ معدن در حال بهره‌برداری استان کرمان مراجعه و آمار و اطلاعات مربوط اخد می‌شود.

وی از اجرای طرح آمارگیری از قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری خبر داد و گفت: این طرح به منظور محاسبه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری برای اندازه‌گیری میزان تورم قیمت‌ها به صورت ماهانه انجام می‌شود.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری کرمان خاطرنشان کرد: در این طرح تعداد ۴۵۰ قلم کالا و خدمات قیمت‌گیری می‌شود و از همه مردم درخواست داریم برای اجرای صحیح طرح‌ها و حصول نتایج مطلوب با ماموران آمارگیر همکاری کنند

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان