امام جمعه رفسنجان:

عربستان خود را در باتلاق مبارزه با مسلمانان گرفتار کرده است

  • شناسه خبر: 75556
عربستان خود را در باتلاق مبارزه با مسلمانان گرفتار کرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: عربستان برای حادثه هفته گذشته نیز همین حرف را زد در حالیکه آنها خودشان را در باتلاق مبارزه با مسلمانان گرفتار کردند و کاری صهیونیستی و بدتر از یهودیان انجام می دهند.

خانه » آخرین اخبار » عربستان خود را در باتلاق مبارزه با مسلمانان گرفتار کرده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در اهمیت روز غدیر خم اظهار داشت: این روز عید بزرگ در پیشگاه خداوند محسوب می شود واگر کسی بتواند در این روزه بگیرد با روزه داری تمام عمر دنیا برابری می کند.

وی افزود: بازاریان و اصناف و هریک از ادارات این روز را بزرگ بشمارند و برجسته کنند تا این روز بیشتر به کودکان معرفی شود.

رمضانی پور به حادثه تلخ منا و کشته و مجروح شدن بیش از یک هزار و ۳۰۰ زائر در این حادثه اشاره کرد و بیان داشت: قلوب مومنین داغدار و عزادار شد و به دستور رهبر انقلاب سه روز عزای عمومی به این مناسبت در کشور اعلام شد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب آل سعود نمی تواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند اظهار داشت: این حرف حساب نیست که این حادثه قضا و قدر الهی بوده است،افرادی که به کشور شما وارد می شوند مسئولیت حفظ جان انها بر عهده شماست.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: عربستان برای حادثه هفته گذشته نیز همین حرف را زد در حالیکه آنها خودشان را در باتلاق مبارزه با مسلمانان گرفتار کردند و کاری صهیونیستی و بدتر از یهودیان انجام می دهند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی انجام شده در سال گذشته ۷۰ هزار نیرو مسئولیت اداره مناسک حج را بر عهده داشتند در حالیکه امسال این تعداد به ۲۰ هزار نفر کاهش یافته پس ۵۰ هزار نیروی باقی مانده کجا رفته اند؟ بطور حتم برای کشتن مردم مظلوم یمن، سرکوب انقلابیون در بحرین و یا انفجار و ترور در عراق و سوریه فرستاده شدند.

رمضانی پور افزود: با یک دست نمی شود چند هندوانه برداشت وسعودی ها خودشان را گرفتار کردند، خوب بود دولت عربستان به جای گفتن این حرف ها از مردم مسلمان عالم عذرخواهی میکرد .

وی به فرمایش امام خمینی(ره) اشاره کردند که فرمودند این دولت عرضه نگهدری از حرمین شریفین را ندارد و بیان داشت: حرکتی در کشورهای مسلمان در اعتراض به این بی تدبیری آغاز شده که امیدواریم جهان اسلام به این نتیجه برسد و مسئولیت حرمین را بر عهده گیرد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به سالروز حصر آبادان اشاره کرد و گفت:باید از دفاع مقدس به فرزندانمان بگوییم گرچه آنان از ما جلوتر هستند و در یادواره شهدا شاهد مدیریت خوب جوانان در این مراسم هستیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان