امام جمعه رفسنجان:

رابطه ما با امریکا هیچ تغییری نکرده است و این سیاست کلی ماست

  • شناسه خبر: 70610
رابطه ما با امریکا هیچ تغییری نکرده است و این سیاست کلی ماست

امام جمعه رفسنجان گفت: رابطه ما با مستکبران و بالاخص آمریکا هیچ تغییری نکرده است و این سیاست کلی ماست، به فرموده ی امام راحل رابطه ی ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است و ما نمی توانیم با گرگ دوست شویم مگر اینکه درست شوند و این هم از محالات است.

خانه » آخرین اخبار » رابطه ما با امریکا هیچ تغییری نکرده است و این سیاست کلی ماست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور خطیب جمعه رفسنجان در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: دشمنان ما می خواهند بین مذهب شیعه و سنی اختلاف بیاندازند در حالیکه ما مشترکات زیادی داریم و مشکلی هم نداریم اما دشمن می خواهد با اختلاف افکنی به خواسته های خود برسد.

وی ضمن ابراز تشکر از حضور پرشور و صدها هزار نفری مرد در نماز عید سعید فطر، نماز جمعه را فرصت دائمی برای بخشش گناهان دانست.

رمضانی پور با اشاره به سالروز قرائت اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی در ۵ مرداد سال ۵۸ در تهران خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک قدرت نرم فرهنگی و پایگاه معنویت و مقاومت محسوب می شود و ائمه جمعه پایگاه هدایت و رهبری مردم هستند، نماز جمعه مانع اثر گذاری دشمنان بر مردم می شود.

وی در ادامه با اشاره به انجام بیش از ۲هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و کاراقتصادی در شهرستان رفسنجان در سال گذشته خاطر نشان کرد: مسئولین باید زمینه حضور مردم و سرمایه گذاران برای کارآفرینی را ایجاد کنند، باید به نحوی وحدت ایجاد کنند که مردم با رغبت وارد میدان سرمایه گذاری شوند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به متن تهیه شده ی در مذاکرات وین تصریح کرد: جمهوری اسلامی تا زمانیکه خطوط قرمز نظام رعایت شده باشد به این متن پایبند است و به آن عمل می کند.

وی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درباره این موضوع اشاره کرد و گفت: رابطه ما با مستکبران و بالاخص آمریکا هیچ تغییری نکرده است و این سیاست کلی ماست، به فرموده ی امام راحل رابطه ی ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است و ما نمی توانیم با گرگ دوست شویم مگر اینکه درست شوند و این هم از محالات است.

رمضانی پور در ادامه دستاوردهای امروز کشور را مدیون خون شهداء و صبر و استقامت خانواده های آنها دانست و تصریح کرد: عظمت خاندان شهداء، ایثارگران و بسیجیان بر کسی پوشیده نیست هرچه به ما رسیده است از رشادت ها و صبوری این خانواده هاست، اگر خون شهداء و صبر و استقامت آنها نبود امروز این دستاوردها را نداشتیم.

وی افزود: بعضی افراد در نقاطی از کشور فتنه ها می کنند که برای امت اسلامی قابل قبول نیست و من تشکر می کنم از کسانی با حرکت انقلابی در برابر اینها ایستادند.

امام جمعه رفسنجان در پایان به روند ساخت مصلی بزرگ امام خامنه ای(معظم له) اشاره کرد و بیان داشت: ساخت مصلی باید دغدغه همه شود، تا پایان سال ما باید ۵۰۰ میلیون تومان بابت خرید میلگرد پرداخت نماییم و نیازمند حمایت شما مردم هستیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان