استاندار کرمان:

کرمان می تواند استان اقتصاد مقاومتی کشور باشد

  • شناسه خبر: 70057
کرمان می تواند استان اقتصاد مقاومتی کشور باشد

استاندار کرمان گفت: هر چند که ممکن است اجرایی شدن این سخن کار بزرگ و سختی باشد اما اعلام می کنم استان کرمان می‌تواند یکی از استانهای اقتصاد مقاومتی کشور باشد.

خانه » آخرین اخبار » کرمان می تواند استان اقتصاد مقاومتی کشور باشد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، علیرضا رزم حسینی در جمع فرماندهان دفاع مقدس شهرستان رفسنجان اظهار داشت: در نظام دینی، امام جمعه باید در متن معاش مردم حضور داشته باشد و فرهنگ اقتصادی را ترویج کند.

وی افزود: رفسنجان شهدای عالی مقامی دارد که جای آنها در بین ما خالیست، رفسنجان نقش تعیین‌کننده در دوران جنگ داشت ، ستون های انقلاب در این شهرستان بوده اند و شهدای زیادی را هم قبل از انقلاب در راه حفاظت از نظام تقدیم کرد.

رزم حسینی خاطر نشان کرد: شهدا جهاد اکبر و جهاد اصغر خود را یکجا به انجام رساندند و حال آنهایی که از قافله شهدا بازماندند باید تکلیف خود را انجام دهند و مبارزه با نفس داشته باشند.

گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس در حسینیه ثارالله رفسنجان (۵)

وی ادامه داد: ولایت و توسعه سیاسی‌کاری نیست و جناح نمی‌شناسد، همه گروه‌ها‌ وفادار به نظام و ولایتمدار هستند، رسالت ما کمک به توسعه و ‌پیشرفت است .

استاندار کرمان تصریح کرد: برای داشتن کشوری آباد باید تغییر ایجاد کنیم، تغییر دادن کار سختی است باید آن را از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم رو به تعالی حرکت کنیم.

وی افزود: رسالتی که رزمندگان امروز می‌توانند داشته باشند، تبلیغ است، رسالت انقلاب اسلامی ایجاد زندگی عزت‌مندانه است، برای داشتن جامعه آرمانی باید تلاش کنیم تغییر در ما ایجاد شود.

رزم حسینی گفت: کشور ما سرمایه های مادی و معنوی فراوانی دارد، نباید چهره فقر به خود بگیرد، آسیب های اجتماعی نباید در این کشوروجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم از سیاسی بازی خسته شده اند، این دستور را رئیس جمهور دادند که از هر جناحی برای توسعه استان استفاده شود وهمدلی و همزبانی امروز در استان کرمان کم‌نظیر است و این به برکت خون شهدای والامقام است.

رزم حسینی خاطر نشان کرد: در اجرای سیاست های راهبری خود پافشاری می کنیم از حاشیه دوری می کنیم و اجازه هم نخواهیم داد که عده‌ای حاشیه‌سازی کنند و بین مردم اختلاف بیاندازند.

وی با اشاره به قرار گرفتن طرح اقتصاد مقاومتی استان در دستور کار خاطر نشان کرد: هر چند که ممکن است اجرایی شدن این سخن کار بزرگ و سختی باشد اما اعلام می کنم استان کرمان می‌تواند یکی از استانهای اقتصاد مقاومتی کشور باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان