اعطای کمک یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی به امر ازدواج جوانان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 40344
اعطای کمک یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی به امر ازدواج جوانان در رفسنجان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان گفت : سال گذشته یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در راستای کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد شده است. حسین شعبانی در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، افزود : این میزان کمک هزینه به ۱۹۵ زوج در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه در […]

خانه » آخرین اخبار » اعطای کمک یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی به امر ازدواج جوانان در رفسنجان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان گفت : سال گذشته یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در راستای کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد شده است.

حسین شعبانی در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، افزود : این میزان کمک هزینه به ۱۹۵ زوج در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه در اختیار مددجویان این نهاد قرار گرفته است.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه یکی از اهداف نهاد مردمی این نهاد تحکیم بنیان خانواده‌های تحت حمایت و همچنین ازدواج مطلوب و پایدار جوانان است در این راستا که سال گذشته به هر زوج ده میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به طور بلاعوض پرداخت می شد امسال این هزینه به بیست میلیون ریال افزایش یافته است.

شعبانی خاطرنشان کرد : ازدواج در دین مبین اسلام مقدس شمرده شده و در پیروی از این دین الهی ، باید جوانان در شرف ازدواج که با کمبود سرمایه مواجه اند به طور ویژه حمایت شوند تا با دغدغه کمتری تشکیل زندگی دهند.

وی بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه به ویژه برای جوانان  تاکید کرد و افزود : با ترویج این سنت حسنه ، از بروز آسیبهای اجتماعی در جامعه جلوگیری خواهد شد.

شعبانی خاطرنشان کرد : مشاوره قبل و بعد از ازدواج در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و طی سال گذشته کلاس های مشاوره و آموزشی در زمینه های مهارتهای زندگی و بهداشت روانی ، فردی و خانواده تشکیل شد که در این دوره های آموزشی نوعروسان  با آیین همسرداری آشنا شدند .

رئیس کمیته امداد رفسنجان گفت : همچنین برای مددجویان و جوانان  بیکار تحت پوشش این نهاد  که متقاضی شغل باشند تسهیلات به میزان ۱۵۰ میلیون ریال بدون کارمزد و بهره با پرداخت اقساط بلند مدت اعطا می شود.

کمیته امداد امام خمینی رفسنجان بیش از ۴ هزار مددجو تحت پوشش دارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان